
Kimisi cevap vermez, kimi sesini yükseltir, kimi sözünü yükseltir, kimi çok sinirlenir, kimi intikam peşine düşer. Peki sen ne yaparsın?

Kimisi cevap vermez, kimi sesini yükseltir, kimi sözünü yükseltir, kimi çok sinirlenir, kimi intikam peşine düşer. Peki sen ne yaparsın?
Haklida olsam özür diler konuyu kapatırım ancak uzatan olursa gerekeni yaparım. İnsan olmak bir erdemdir.
Duruma göre mahcup olur geri çekilirim veya sinirlenir baskın çıkarım
Adaletli olmaya çalışıyorum
Cevap
3Cevap
Ben zor durumda kalmazdım yani durumda göre değişir.
Ben ''aynen haklısın'' der geçerim. İnsanlarla uğraşmak zor.
Sessiz kalırım ya da haklısın der uğraşmam.
Bilirim bu tip insanlara laf anlatmak zordur
Zaten sert ve tok sesim iyice kalınlaşır🤭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar