Bir erkek, eşine ya da sevgilisine geçmişte yaşadıklarını neden anlatmak istemez?

Hani herkes geçmişini bilmek ister ya işte anlatmıyor ise ben şerefsiz miyim evli olduğum birine nasıl geçmişimi anlatırım der ise karakterli biri mıdır?
Bir erkek, eşine ya da sevgilisine geçmişte yaşadıklarını neden anlatmak istemez?
Cevapla