
Casey Hill der ki; "Savunmasız kalmak, zayıflık demek değildir."
İnsanlar en çok duygusal bakımdan savunmasız hisseder kendini. Sizin savunmasız hissettiğiniz bir an ve başa çıkma teknikleriniz neler?

Casey Hill der ki; "Savunmasız kalmak, zayıflık demek değildir."
İnsanlar en çok duygusal bakımdan savunmasız hisseder kendini. Sizin savunmasız hissettiğiniz bir an ve başa çıkma teknikleriniz neler?
Bu sene olabilir belki ama en çok tabiki küçükken o korku beni cesur yaptı diye düşünüyorum kuzenimin yaptıklarında savunmasız oldum kardeşinin yaptıklarında herkesin beni dışlamasında
Zaten artık köy onların seneye yengemleri kovacaklar bizi de istemezler köyden kurtulduk
Dedem ölünce köy zaten onlarındı alacaklar tam işte alın o köyü hiç sevmedim ilk gittiğim günden beri orası bana kötü şeyler yaşattı bu sene en son
Ben hep savunmasız hissediyorum, güçlü bir partner bulursam o beni korur belki
Cevap
2Cevap
Her zaman.
Ağlayarak kenara çekilerek
06.03.2017 de
Hatirlamiyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?