
Yani bir arkadaşınız veya dostunuz size neler yaptırabilir 🤔 yoksa hatır gönül demeyip kendine kırmızı çizgiler koyan biri misiniz🤔

Yani bir arkadaşınız veya dostunuz size neler yaptırabilir 🤔 yoksa hatır gönül demeyip kendine kırmızı çizgiler koyan biri misiniz🤔
Ben kendimden çok ödün vermem ama aşkım için de her şeyi yapardım ama her insan aynı değildir mesela Aşk, bir ilişkide güçlü bağlar kurulmasına ve duygusal bağlılığın yaşanmasına yardımcı olan güçlü bir duygudur. Ancak, aşkın sınırlarını ve sağlıklı bir ilişki için önemli olan dengeyi gözetmek de önemlidir. Aşk için kendinde ödün vermek veya bir ilişkide sürekli olarak başkalarının ihtiyaçlarını kendinin önüne koymak, bazı durumlarda zararlı olabilir. Aşk ve ilişkilerde sınır koymak önemlidir. Kendi ihtiyaçlarınızı ve değerlerinizi göz ardı ederek sürekli olarak başkalarının taleplerini yerine getirmek, zamanla kendi kişiliğinizi kaybetmenize ve mutsuzluğa neden olabilir. Sağlıklı bir ilişki, karşılıklı saygı ve kabul etme üzerine inşa edilir ve her iki tarafın da kendi sınırlarını koruması gereklidir.
Ben arkadaşıma hep alttan alırdım o aşık olma durumu oldu baya değiştim değişmek zorunda bırakıyor imtihan da olsa resmi gördüm hesap sordum ilk defa aslında hep o bana karışırdı hesap sorardı öyle konuşulmaz herşeyini yazma derdi herkese açık resmini yapma engellerdim geri gelirdi arkadaşından derdi engeli kaldır şifreyi ver bir daha karışmıcam ama karışırdı değişmedi sonra bu bela hayatımıza girince şoku yaşatıyor ve olanlar bana oluyor sonra ona oluyor doğruysa zaten 2018de kurtuldum 2013de ilk defa ona bağırdım ilk defa kötü şeyler söyledim onun yaptıklarını yaptım zoruna gitti
Cevap
0Cevap
Bundan sonra kimse için değmez valla
Bundan önce neler yaptım neler
Hiç vermem en değerli benim önce ben sonra onlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?