Hayallerine kosuyorsun ve sonunda yoruldun 2 3 adımla gelecek kendini nasıl motive edersin?

Hayallerine kosuyorsun ve sonunda yoruldun 2 3 adımla gelecek kendini nasıl motive edersin?

Ben her zaman mücadele ederdim. yani hayallerimi gerçekleştirmek için kaç adım kaldığı benim için hiç önemli değil isterse 100 adım kalsın ben bir yolda doğru olduğuna inanıyorsam başarmak için elimden geleni yapardım çok inatçı olurdum ve başarana kadar da tekrar tekrar denerdim.. ancak hiç bir şansım kalmadığı zaman ya da başka denenecek yol kalmadığı zaman vaz geçerdim. 💫
Şöyle bir geriye bakarım derim bu kadar yolu gelmişim evet yorulmuşum ama az kalmış biraz daha dayan derim dayanamıyorsan bir de yavaş yavaş git ama ne olursa olsun git.
Cevap
7Cevap
Hadi ha gayret diye çimdik atarım kendime ama hala bir takat yoksa hayırlısı derim..
Son 1 adım mı gücümün yettiği kadar giderim valla ne derman gerekir ne enerji uçarım 😄
Geriye bak çektiğin acıları düşün ve derin nefes alıp devam et
sonundaki zaferin zevkini düşünerek
Depar atarim hizlandiririm.
Ben daha gongun sesini duymadım. Devam et derim
Yorulmak yok
aynen
Anlamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?