Sosyal medyada gittiğiniz her yerde paylaşım yapmayı seviyor musunuz?

Sosyal medyada gittiğiniz her yerde paylaşım yapmayı seviyor musunuz?

Hayır ben her anımı sosyal medyada paylaşmayı sevmiyorum. hatta hiç sevmiyorum ne kadar az kendimden bahsedersem ya da kendimi az paylaşırsam o kadar iyi benim için. böylece tanımak isteyen gerçekten değer veren ilgilenen olursa anlarım. zaten onu da geçtim ilgi çekmeyi sevmem.
Katılıyorum
Teşekkürler :)
☺️☺️
Sadece KS kullanıyorum. Merhaba konuyla alakası yok sorucağım sorunun bana yardımcı olabilir misin rica etsem profil fotoğrafıma bakıp nasıl bir yüzüm (tipim) olduğunu objektif bir şekilde biraz detaylı yorumlar mısın 25 yaşındayım eleştiriye açığım alıngan değilim
Cevap
12Cevap
Hiç haz etmem. Kıytırık bi konsere gider 10 tane story atar, bi hamburger yer 2 3 tane story atar, sanki oraya ilk ayak basan oymuş gibi günde milyon kişinin ziyaret ettiği cafeyi atar. Yaa ruh hastası mısınız arkadaş slkdjfs
Ruh hastalarııı kfjc
gezgin msiiniz
fenomen mi
farklı yerleri geziyorsanız eyvallahta
herkes kısır döngüde artık
fakirlikten
Her yerde paylaşım yapabiliyorlar Bi yere gitmek şart değil
kısır döngüden kafayı yersin
aynı yerde
kimse gizem duymaz ki
istediği akdar yayınlasınlar
hayatımda hiç fotoğraf atmadım sosyal medyaya
Kendini kirletmemiş masum kalan son insan
aaaa teşekkür ederim uzun zamandır iltifat almamıştım. fotoğraf çekinmek bile aklıma gelmiyor hiç, yaşadığım anlara odaklıyım genelde
Rica ederim ☺️ keşke hepimiz bunu yapıp anı yakalayabilsek.
boş ver ya. insanlar hakkında ne kadar az şey bilirse o kadar iyi. hem de hep yedek kartların olmuş olur sohbetlerde
Bende çok paylaşım yapan biri değilm zaten. Sıkar beni sürekli buna odaklı yaşamak.
en temizi ve dışarıdan böylesi çok daha güzel duruyor. her yaptığını kamuya açan insanda bir şeyler mutlaka eksiktir peri
Eksikliklerini örtmek için mutluyum imajı vermek gibi haklısın. Böylesi çok çok iyi
böyle düşünen kadınlar olmasına çok sevindim peri. bravo gerçekten
Senin gibi birilerinin de kalmış olması çok güzel. Teşekkür ediyorum ☺️
Ayda bir yaşadığımı belli etmek için atıyorum sjdhsjdj
Bende
Hiç hiç sevmem yıllardır kullandım bri tek birşeyimi gören olmaz.. şimdi de zaten hesabımda 10 kişi takibim vardır o da ailem.. kimse bilmez kimseyi takip etmem..
İnsanların paylaşımlarını izlemeyide sosyal medyada paylaşım yapmayı sevmiyorum. Çok beğendiğim bir fotoğrafım olur onu paylaşırım, ara sıra kedilerimi paylaşıyorum o kadar.
Yok hayır çok gereksiz. Arada sırada. Olan var olmayan var o yüzden paylaşmaya da özen gösteriyorum ayrıca
Kendimi kendimle paylaşmayı seviyorum en çok, sosyal medyada bu tür paylaşımlar içinde olmuyorum. Sessiz ve dingin bir hayatı seviyorum
Sosyal medya kullanmıyorum burası haricinde. Hayatlarını bu kadar paylaşmaları gereksiz geliyor bana ama kendileri bilir işte.
Ben yaşantıımı asla sosyal medyada paylaşmam yani kimse benim ne yaptığımı bilmemeli beni yaşayan bilmeli
Sosyal medya hesabım yok
Hayır kine ne aw benden. Başkalarına da bakmam. Çok gereksiz herkesin herkese yürüdüğü ortamlar.
En uyuz olduğum olay
Aynen öyle hiç sevmiyorum
Az az, öz öz kâfi😎
Seviyorum ama nazar ediyolar 😅
Hayır sevmiyorum
Hiçbir anımı paylaşmıyorum.
Bazen yapıyorum eğlenceli geliyo
Hayır sevmiyorum
nefret ederim
hayır bee o ne öyle
Çok saçma
Her anımı paylaşmamayım bence :D sorun olabilir :D
sevmiyorum
Hayır
hayır
hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?