Bireysel gelişiminiz için yaptıklarınız nelerdir? Hangi konuda kendinizi eksik hissedip, eksiğinizi kapatmak istiyorsunuz ya da kapattınız? Önceliğiniz ve önceliğinize uygun yaptığınız hamleler hangileridir?

Bireysel gelişiminiz için yaptıklarınız nelerdir? Hangi konuda kendinizi eksik hissedip, eksiğinizi kapatmak istiyorsunuz ya da kapattınız? Önceliğiniz ve önceliğinize uygun yaptığınız hamleler hangileridir?

Günaydın Kendimi geliştirmek için genel olarak her şeyi yapabilirim mesela kitap okurum ya da öğrenmeyi denerim araştırmalar yaparım salığıma dikkat ederim çünkü sağlığa dikkat etmek de çok önemlidir bu yüzden de spor yapmaya da aynı şekilde dikkat ediyorum. bunun dışında hobilerime ve sevdiğim aktivitelere daha çok zaman ayırıyorum her zaman için..
Teşekkür ederim
Yabancı dil kursuna gittim bir yıl boyunca, şimdi spora yazıldım. Aynı zamanda en büyük hobilerimden birisi olan yemek yapma konusunda kendimi geliştiriyorum.
Lezzetinden kendimizi alamadığımız yiyecekleri bir nebze de olsa daha sağlıklı yapmak için değişik tarifler deniyorum
Teşekkür ederim
Cevap
6Cevap
Bi makina olsada içine girsek şu eksiğimizi geliştir diye seçenek sunsa bize ne güzel olurdu 😬
Kendimi yeteri kadar geliştirdim, daha fazla gelişime ihtiyacım yok...
Yl yaptım, 4 dil biliyorum,6 yaşımdan beri piyano çalıyorum. Biraz kafamı dinleyip sonra doktora için uğraşacağım.
Kitap okuyorum fırsat buldukça ingilizce öğrendim biraz onu geliştiriyorum şu an için bunlar gezmek görmek ne varsa bana katkı sağlayan yapmaya çalışıyorum
kitap okuyorum, spor yapıyorum.
Pek bişey yapmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?