Erkeklerin Her kadına nazik davranması gerekiyor mu?

Böyle bir kanun mu var anlamadım !!🙈 Hakedene hakketiğini gibi davranmak gerekiyor. Kadın ya da erkek cinsiyet ayrımı yapmayalım lütfen. Geçen yolda kadın sürücü ters yönden direk karşıma çıktı. Kadın kibarca uyardım. Tam bir hırto çıktı baktım yaralı dilden anlamıyor daha zert mizahla uyardım ve yoldan çekilmesini istedim. Arkadan erkek erkek şöförler beni uyarıyor. Kadın o biraz daha nazik olmalısın diye!! DEDİM O YÖNTEM BU KADINA İŞE YARAMADI 😂

Erkeklerin Her kadına nazik davranması gerekiyor mu?
Cevapla