İnsan hissettiği yaşta mıdır, kendimizi mi avutuyoruz?

Avutuyor muyuz kendimizi:) Bugün patronum ferhan hanım bir kez daha dedi ' 40 a az kalmış ama asla yaşını göstermiyorsun. Alıştım ruhum da okşanıyor ama niye hüzünlendim ki şimdi ben.. 😌 Kendimi keşfettigim yaşlardayım aslında. Yerim-göğüm ters. Inanmak anlamını yitirse de umudu var. Beklemediğini söyleyenler en cok bekleyenlermiş:) sonra bir rüzgâr esiyor arada balkonda yaktigim sigarayı içerken şey diyorum ' hiç büyümeyen küçük kadın gökyüzü heryerden aynı uzaklıkta ' ve hayat an' dan ibaret. Oyle mi sahi? Kırk kadın var içimde kırkı da birbirine yabancı. Işveli cilveli, soğuk mesafeli , korkak cesur , kirılgan güçlü , mutsuz umutlu neşeli.. nasıl sığdırdın ruhuna? Ellerim kayboluyor benim bilince, ıssızlaşıyorum. Bir de ozlemiyorum ne zamandır kimseyi. Bu tuhaf duygular dışında, içim hiç büyümeyen küçük kadın.
İnsan hissettiği yaşta mıdır, kendimizi mi avutuyoruz?
İnsan hissettiği yaşta mıdır, kendimizi mi avutuyoruz?
İnsan hissettiği yaşta mıdır, kendimizi mi avutuyoruz?
İnsan hissettiği yaşta mıdır, kendimizi mi avutuyoruz?
Cevapla