Hayatta herhangi bir şeyi silecek olsanız neyi silerdiniz?

Ben bekleme eylemini ve aşık olmayı silerdim 😄

Hayatta herhangi bir şeyi silecek olsanız neyi silerdiniz?
Cevapla