Selam ♾️ Kalbiniz bu hayatta yaşamaması gereken neleri yaşadı, ve yaşaması gereken hangi güzelliklerden eksik kaldı.

Selam ♾️ Kalbiniz bu hayatta yaşamaması gereken neleri yaşadı, ve yaşaması gereken hangi güzelliklerden eksik kaldı.

Yaşamamam gereken birçok şeyi yaşattılar bana, kendi kadrimi kıymetimi bilmediğimden ben de kendime haksızlıklar yaptım, ben de kendime yaşatmamam gereken birçok şeyi yaşattım. Kalbim dayanmadı, yaşamaktan ziyade nefes alıyordum aslında, kendine haksızlık yapan, buna izin veren kişi nasıl yaşayabilir ki, nasıl yaşıyorum diyebilir ki? Utandırdılar beni, utanmayı öğrettiler, duyguları olan, hüzünlenen bir insan olduğumu düşünmediler kalpsiz oldukları için. Evvelken ağlarken kalbim üşüyordu, mecazi anlamda demiyorum, sahiden de üşüyordu, bana bunu yapmaya hakları yoktu, titriyordu kalbim, beden üşümesi gibi bir şey değil bu, bambaşka bir üşüyüş, bambaşka bir titreyiş. Ağır sözleriyle beni yaraladıkları için kalbime iğne batıyordu sanki, böyle kalbim acıyordu, iğne batar gibi bir acı bu lakin gerçek iğnenin bedene temasından daha sancılı , içimi çeke çeke tüm içtenliğimle ağladım sesli sesli kendimi tutamayıp, ağlattılar beni, sonra da utanmadan gönlümü almaya çalıştılar , asla affetmiyorum, affettikçe hadlerini aştılar çünkü, hile yaptılar bana, tuzak kurdular, baskı yaptılar bana, utanmamdan keyif duydular. İstemediler benim kendimle mutlu olmamı. Nankörlükler gördüm onca iyiliklerime rağmen, benim kalbim hırpalandı, ağrıdı, üşüdü, titredi, yara aldı, sızım sızım sızladı benim kalbim, bazen kalbim ağladı gözlerim yerine. Anne baba sevgisinden eksik kalbim, onlardan o sevgiyi alsaydım kimsenin oyuncağı olmazdım, takdirden sevgi dolu sözlerden, şefkatten eksik kaldı kalbim,"yanındayım, sen değerlisin"sözlerinden eksik kaldı kalbim, dokunsal temaslardan, bir çift sevgi dolu bakıştan eksik kaldı kalbim ,"zorla kendinden nefret ettiriyorsun, sen zaten aşağılıksın" sözleriyle bir kalp ağrısı yaşadım. Şu bir gerçek ki; insan açığını verirse düşmanı çok oluyor ve haysiyetsizler kendini kaldıramayanı itmekten zevk duyuyor lakin insan bir yolunu bulup muhakkak kaldırmalı kendini ve kendi ellerini tutmalı, kendinde yarım kalanları kendi de tamamlayabilir, o güzel sözleri kendisi de söyleyebilir kendine, sarıp sarmalayabilir kendisini şefkatle, sınırlarını ihlal edenlere haddini bildirip iyice sahip çıkabilir kendine, yara alan kalbini kendini severek öğrenebilir, kendine annelik ve babalık yapabilir, sevgi dolu gözlerle aynada kendine bakıp seni çok seviyorum diyebilir, kalp de iyileşir, eskisinden daha iyi bir hale bürünür hem de, mutlulukla atar o kalp işte insan kendi kıymetini bilirse
Kalbim o kadar yaralar acilar kiriklar paramparça duman oldu toz oldu kalbim her seferinde yaralandi her seferinde acilarla doldu her seferinde durmadan incildi hic bir zaman affedemeyecegim sõzlerle doldu kisacasi bende kalp diye bir şey kalmadi artik 😔
Yaşamaması gereken bir çok şey yaşamıştır ama benim için önemli olan olayları yaşarken verdiği tepkidir. Kalbim hassas ve kırılgan değil. Bana zarar vermeye çalışan tüm duyguların kan akışını kesiyorum. Keyifli akşamlar..
Saymakla bitmez bu. Bazıları o kadar gereksizdi ki boş yere üzmüşüm kendimi 🤦♀️
Rica ederim abla 🦋☺️
Cevap
14Cevap
En çok hayal kırıklığı yaşadı...
Neleri yaşamadı desek daha doğru olur.
İhaneti yaşadı. Çok kırıldı ve bir daha asla eskisi gibi atmadı o günden sonra. Belki de günün birinde hakettiği mutluluğu yaşar kimbilir 🫤
🫤
Çok şey yaşadım ama demek ki yaşamam gerekiyormuş. Herşeye şükür
✨
Hayalkırıklığı ve çaresizlik, bu iki duyguyu da sonuna kadar yaşayıp üzülmeyi haketmedim,, ve multu huzurlu bir çocukluğa dair bütün güzel anıları yaşamaya izin vermediler, verselerdi keşke, çok daha farklı biri olurdum şu an belki:)
Yaşamak istediğim birçok güzel şey var. Kalbim bir çok acı yaşadı. Herkes gibi bende bol sevgi, huzur, yalansız dolansız yaşamak isteyenlerdeyim. Olduğu kadar acıyıda mutluluğu da yaşıyorum
Sevmek sevilmek saygi duyulmak insan yerine konulmak özgürlük gibi kavramları hiiiç hissettirmediler... emeği geçen herkesin Allah belasını versin
Bencə sevmekten bu kadar çekinmesi ona yapılan büyük bir haksızlık. Güven problemi yüzünden kalbim sadəcə yaşam fonksiyonlarım için çalışıyor. Tuhaf.
Birkaç kaza ve kayıp. Diğer kötü şeyleri unuttum. Düşünmediğim sürece aklıma gelmiyor. Kötü anıları aklımda tutmamaya çalışıyorum.
Yalnızlık hissi, hayal kırıklığı, gelecekteki belirsizlikler nedeniyle ortaya çıkan kaygı ve endişe duygusu...
Valla kalbim evlat acısı bile yaşadı her türlü acının tadına baktım ama ailemden de sevgi görmedim.
Birçok şey; lakin yaşamam gerekiyormuş ki yaşadım diyerek bakıyorum olaylara yoksa kafayı yerim
Art niyetli insanlar tarafında kötü, cahil kimse olarak hep hedef alındım.
Mutluluk haricinde her türlü duyguyu yaşadı üzüntü acı burukluk hepsi yani
Inceden kırgınlıklar yaşadı.. Geçti gitti yapcak bir şey yok..
Kalbim bu kadar kırgınlığı da acıyı da haketmiyodu.. hepsinin alasını yaşadı
Yaşadıysa bile hiç aklımda kalmamış sanırım.😄 Ben işime yaramayan anıları hep unutuyorum.
O kadar şey yasadiki
cok sey yasamak istedi ama yasayamadim maalesef, bir umtla bekliyorum belki bir gün cikar karsima diye selamlar saygilar
Başımıza bu gelmez dediğimiz ne varsa geldi hepside birbirinden agirdi oyuzden yaşandı diyemiyecem daha neler gelicek bilmiyorum
Her şeyide yaşadı... bi kriz kaldı lskskk
Umarım hep güzellikler yaşar kalbin ☺️
😂sanmıyorum ama amin diyore
Her şey yaşanması gerektiği için yaşanır ders alıp şükretmek çok önemli
Evli birinin dalgasına maruz kaldım, Allah’ından bulsun
Ölüm bilmemesi gerekirdi en acı şekilde öğrendi
Yaşadı işte birşeyler 😀 uzatmaya gerek yok. Kurt yediği ayazı unutmadı ama yıkılmadı da
O kadar tatsız şeyler ki boş ver o yüzden
Değer verdiğim kişilerin gitmesi
İyi kötü herşeyi yaşadık
Say say bitmez
Oohooo neler yaşamadı ki
Cok sey yasadi ama bizde sakli
Hiçbir şeyi yaşamadı, yaşatmam :D
Bilmem aklıma bir şey gelmiyor 🙄
Sanırsam hemen hemen herşeyi yaşadı...
Hangisini söyleyeyim😊
Çok şey yaşadı anlatılmaz kaseti olsa izlenir
Anjiyo olmasam iyiydi💁♀️
BayaĞI bir şey yaşadı Barış
Hep üzüldü minnak kalbim
Hangisinden başlasam bilemedim : )
hiç haketmediği şeyler yaşadı maalesef
Yaşamaması gereken hiç bir şey yaşamadı..
Nefes almayi yasadi ve halen yaşıyor...
Bilmiyorum kalbim bilir
hep kırildı
Aşk acısı ☹️
Taşikardi.
Annem tarafindan sevgi gormedim
Sevilmedi
Acı hatiralar
Dost kazığı
Aldatılma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?