Her şey düzelir mi yoksa hayatta imkansız denilen bi şey var mıdır?

Selamlar 24 yaşındayım ve her şey için geç kaldığımı düşünüyorum hayatım çok kolay geçmedi bu yaşıma kadar oturup düşünüyorum sanki hiç bi şey yapmamışım gibi bomboş geçmiş yıllarım gibi sanırım küçük bi depresyon da geçiriyor gibiyim yaşanılan bazı durumlardan öyle dümdüz duruyor gibiyim çalışmıyorum uzun zamandır ve 24 yaşıma kadar hayatım evde geçti bi şekilde ailevi sorunlarla uğraşıyordum artık her şeyin imkansiz olduğunu düşünüyorum ve giden yillqrima çok çok üzülüyorum iyice içime kapandım hiç bi şey de yapmak istemiyorum benim gibi hissedenler var mı çıkmaz bi sokaktayım sanki bıktım artık lütfen yanımda olun çaresiz hissediyorum
Her şey düzelir mi yoksa hayatta imkansız denilen bi şey var mıdır?
Cevapla