Bi arkadaş neden kendiyle ilgili sırrını veya olayı kimseye anlatma diyip sonra kendisi herkese yayar?

Bi arkadaş kendisiyle ilgili sır veya bi olayı bana anlattığında kimse bilmesin hiç kimseye söylemedim diyor sonra benim yanımda da olsa diğer insanlara kendi anlatıyor

Bi arkadaş neden kendiyle ilgili sırrını veya olayı kimseye anlatma diyip sonra kendisi herkese yayar?
Cevapla