Nasıl davranırsınız?
Sakinleşmek için o şahsiyata şu an içimden küfüt etmekteyim... Allah'ım seni bildiği gibi yapsın göya beni düşünüyooo... bi git yaaaa😤🤬
Nasıl davranırsınız?
Sakinleşmek için o şahsiyata şu an içimden küfüt etmekteyim... Allah'ım seni bildiği gibi yapsın göya beni düşünüyooo... bi git yaaaa😤🤬
Benim genelde hiç bir şey moralimi bozamıyor abla ama öyle bile olsa mutlaka kendimi mutlu edecek bir şeyler bulurdum <3 :) mesela kimseyi takmazdım sevdiğim hobileirmi yapmaya devam ederdim mutlaka
hahahs yüzüne ettim ben birkaç saat evvel 😅 birde karsida oturuyor kadin dndnd ama boş ver Allah'ın selamını bile vermem o kadına o yüzden umursamadım 😏 tamam ben sinirliydim ama oda yol verseydi arabayla yolun ortasında durmuş bekliyor ben geçeyim diye canım burnumdayken birde onun kimildamamasiyla mi uğraşamam😒
Oluyor zaten bunu yaşıyorum ara sıra maalesef. Akşama kadar kafada kurup binbir türlü küfür kültürümü tekrar ediyorum 😂
Unutmaya çalışırım
🙂teşekkür ederim🍀
Cevap
7Cevap
Takabildigim kadar kafama takar sonrasında dikkatimi başka yöne (film izlemek gibi) çekmeye çalışırım
Bunu yaşadım onlar yüzünden aşık oldum mucizeyi yaşadım
Allahda ona bu acıları yaşatır bir gün hergun hiç birsey yapmam
Onun ensesinden tutar hayatımdan çıkarır kaldığım huzurlu hayata devam ederim😌
Aynı bende o durumdayım ablam sana noldu
o kısıyı dövucem zaten
yakın
Sabırlı, sakin olurum
Gerçekten düşünen biri vardır elbet 😉
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?