Yaşınız ilerledikçe nelerin farkına daha iyi vardınız?

Kesinlikle ve kesinlikle insanların...

Ama herşeye rağmen hayat ile mücadele etmem gerektiğinin ve asla ama asla pes etmenin bir seçenek olmadığının.

Görmedim duymadım bilmiyorum yook.
Görmedim duymadım bilmiyorum yook.
Vay başıma gelenlerrrrr.
Vay başıma gelenlerrrrr.
Yaşınız ilerledikçe nelerin farkına daha iyi vardınız?
Cevapla