Kişilik & Karakter Kötü bir allışkanlıgınız var mı? hangisinden kurtulmak istersiniz? VolrathTheFallen Takip Et Guru Yaş: 126 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor her türlüsü mevcut ama hepsının dengesini ben kontrol ettıgım ıcın problem yok :) Kötü bir allışkanlıgınız var mı? hangisinden kurtulmak istersiniz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Sigaram var sadece 0 0 Yorumla
primadonna_girl Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Kötü alışkanlığım yok. Sadece uyku düzenim bozuk. Geç uyuyorum bazen. 0 0 Yorumla
Düşünürbiribilir Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Kötü alışkanlık olarak sağlam sinirlenebiliyorum gerisi hallolur şeyler. :D 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Mastürbasyon günde 4 defa yapıyorum 0 9 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl o ergenlıkten canım evet yapmaman gerek fazla ama duzelırsın enerjını spora falan harca Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yaşım 25 ergen değilim çom istekli biriyim Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl hmm demek kı gene sporda harcaman gerek enerjını :) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kardiyo yaptırmaları lazım 🥵🥵 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl yardımcı olacaklar vardır muhakkak Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Senin vücudun çok iyi 🥵🙈 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl sagol canım :):) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Yaşın kaç Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl adres vereyım burdan Yorumla
YoğurtluCikolataa Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 945 cevap paylaştı. Yok. 0 3 Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl inanmam :D Yorumla YoğurtluCikolataa +1 yıl Sigara içiyordum onuda içmiyorum bıraktım 1 seneden fazla oldu, yok yani Yorumla VolrathTheFallen +1 yıl hmmm supersın :) bende sadece elektronık ıcıyorum dıyebılırım Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sigaram var sadece
Kötü alışkanlığım yok. Sadece uyku düzenim bozuk. Geç uyuyorum bazen.
Kötü alışkanlık olarak sağlam sinirlenebiliyorum gerisi hallolur şeyler. :D
Mastürbasyon günde 4 defa yapıyorum
o ergenlıkten canım evet yapmaman gerek fazla ama duzelırsın enerjını spora falan harca
Yaşım 25 ergen değilim çom istekli biriyim
hmm demek kı gene sporda harcaman gerek enerjını :)
Kardiyo yaptırmaları lazım 🥵🥵
yardımcı olacaklar vardır muhakkak
Senin vücudun çok iyi 🥵🙈
sagol canım :):)
Yaşın kaç
adres vereyım burdan
Yok.
inanmam :D
Sigara içiyordum onuda içmiyorum bıraktım 1 seneden fazla oldu, yok yani
hmmm supersın :) bende sadece elektronık ıcıyorum dıyebılırım