Sevilecek bir özelliğiniz var mı?
Mesela ben cadıyım. Matrak onlanlar ve şakadan anlayanlar ne denli cadı olduğumu biliyor. Galiba bu özelliğimden ötürü onlar tarafından seviliyorum😁
Peki ya siz?
Sevilecek bir özelliğiniz var mı?
Mesela ben cadıyım. Matrak onlanlar ve şakadan anlayanlar ne denli cadı olduğumu biliyor. Galiba bu özelliğimden ötürü onlar tarafından seviliyorum😁
Peki ya siz?
Beni sevmek zorunda değil kimse yani beni ben olduğum için sevecek biri çıkarsa çıkar çıkmazsa da zaten alıştım ilgisiz yaşamaya ya da sevgisiz yaşamaya artık pek umursamıyorum yani :) insanlara bakıyorum kötüler ve aldatanlar bile mutluyken beni seven çıkmadı daha. gerçekten aşkı bildiğim için sevebilirler.
Çıkar barış sende bu nezaket ve dürüstlük olduğu sürece çıkacaktır.🥳 Sadece sana geç kalabilir ama bunu sorun etme biz kadınlar herşeye her zaman geç kalıyoruz zaten😂😂
Ölmeden bulayım da o yeter :D :D :D
Allah korusun şapşal 😂😂
Teşekkür ederim dostum :D :D
bir sebep olsa seven olurdu şu an :))
Öyle deme benim de yok luan hayatımda kendimi kötü hissettiriyorsun😂😂
Hak edene merhametli ve eğlenceliyim. İnsanların sırlarını yaymam. İntikam peşinde koşmam. Kendi halimde biriyim. Kızarsam da o an ne yapıyorsam yaparım. Kuyu yazmam, insanların mutluluklarından ve başarısından huzursuz olmam. Büyük bir sorunu olduğunda destek olurum. Bence ben bir nimetim 😅
Hahahah kesinlikle öylesin 😂☺️
😅😅💟
Cevap
3Cevap
Sen de düşman başına
Bende deli dolu espirili zeki ve kariyer sahibi yalışıklı mı yakışıklı yatı katı olan biriyim
Sevmemesi için aptal olmalı
Sus sen, evlisin zaten senin eşin dışında başkası tarafından sevilmeye hakkın yok.
😂😂😂 yani sevilmediğim için
Dışarda arıyorum
Benimde sevilmeye hakkım var 😅😅😅
Hayır yok konuşma hemcinsimi de üzmeye kalkma alırım paçanı aşağıya😌
İçinden pisikopat çıktı ne oldu güzelim meleğe
Her zaman öyleydim zaten🙄😂😂
bilmem cool bir insanım bence
Cool olmak sevilmeye yeter mi sence?🤔😁
yeter bence bana ayak uyduruyorlar hayatları daha eğlenceli oluyor
Sen öyle diyorsan öyledir 😉😌😂
sence ne olmalı?
Seven sever ben de severim. Sevmeyen umrumda değil
Yani sevilecek yanım yok. Beni seven sadece insan olduğum için sevsin mi diyorsun yani?😝😂☺️
Şaka yapıyorum ya elbette sevilecek yanların vardır. Bunu diğer insanlar belirlemez ama bunu da unutma şapşal 🙃😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?