Güncellemeler
+1 yıl
* okula değil sokağa olacaktı...
Trafikte maganda, kaldırımda apaçi, kızlar hoppa selam versen sövüyor, erkekler züppe işleri güçleri kabadayılık... Kimsenin gözüne görünmeden bunca kan kustaranın şerrine yakalanmadan yaşamak mümkün müdür?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Mümkün değil
Mümkün değil illaki biriyle muhatap olmak durumunda kalırsınız
Maalesef öyle gibi... Hayat çok acımasız...