Her gün iş okul hayat gailesi gibi sebeplerle okula çıkmak zorundayız. Peki hiç kimseyle muhatap olmadan yaşayabilmek mümkün müdür?

Trafikte maganda, kaldırımda apaçi, kızlar hoppa selam versen sövüyor, erkekler züppe işleri güçleri kabadayılık... Kimsenin gözüne görünmeden bunca kan kustaranın şerrine yakalanmadan yaşamak mümkün müdür?

Güncellemeler
+1 yıl
* okula değil sokağa olacaktı...
Her gün iş okul hayat gailesi gibi sebeplerle okula çıkmak zorundayız. Peki hiç kimseyle muhatap olmadan yaşayabilmek mümkün müdür?
Cevapla