Hayır kullanmam çünkü aynısının benim eşyama yapılmasını istemezdim
0
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Onu o an düşünmedim üzerine bastım gördüm silip taktım normalde de böyle şeyler yapan biri değilim. Nasl boşluğunma geldi bilmiyorum böyle. O da değerliymiş. Sahibi bende görünce aa evet bulduk onu dedim. Verdim direkt ama konuyu büyüttüler. İş yerime olumsuz yansıdı. Hırsız muamelesi gördüm sonradan uyardılar biraha dikkatli ol diye.
Ya ben bi taki buldum ama küçük bisey değerli olup olmadığını düşünmedim üstüne bastım yürürken aldım taktım başıma iş açtı. Çaldım gibi muamele oldu. İnsanlarda haklı. Hadi buldum niye takıyorum o kadar canım ettim bi anda. Birde bu iş yerimde oldu. Hayatta yapmam dediğim şeyi niye yaptım hala kendimi sorguluyorum. Değerliymiş de birde. ya. Ben bilsem böyle bisey olduğunu onu görmezden gelir gecerdim ustunden
Korkarım böyle konulardan başıma iş alıyordum az daha Allahtan şikayet falan etmediler Mahkemesiydi cart curt uğraşacaktim. Geride verdim hemen zaten. İstediler aa evet bulduk dedim verdim çıkartıp. Ama adam bir büyüttü konuyu sanki cebinden gidip çalmışım gibi. Tüm müdürlerim çalışanlar şimdi bana soğuk yapıyor konuştuk tabi ki ama çok dikkatli ol bir daha dediler
Öyle yapıyordum bu olaya kadar yinede öyle yapıcam. Kim bulursa naparsa yapsın. Ama şu an durumu nasıl toparliycam utandım çok insanlardan hırsız gözüyle bakılacak diye. Durum düzeldi ama korktum çok. Ben nerden bileyim onun öyle olacağını. Öyle niyetim olsa zaten takip bulduğum yere gelmem. Oradakilere buldum diye soylemem
Dimi çok moralim bozuldu kendime bile güvenim kalmadı bu durum yuzunnden. Ama ne olursa olsun ben yine kendim olarak işime doğru bir şekilde eskiden nasilsam öyle devam edeceğim. Bana karşı bi sorun cikartmadiklari sürece. Sence de doğru olan bu mu? Kendimi hiç iyi hissetmiyorum
Çalıştığım kişiler o gözle bakmıyor şimdilik affettiler kendilerince ama güvenmezler bana eskisi gibi Ama bende eskisi gibi sorumluluk yükledikleri işleri yapmam görevim neyse onu yaparım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Hayır kullanmam çünkü aynısının benim eşyama yapılmasını istemezdim
Onu o an düşünmedim üzerine bastım gördüm silip taktım normalde de böyle şeyler yapan biri değilim. Nasl boşluğunma geldi bilmiyorum böyle. O da değerliymiş. Sahibi bende görünce aa evet bulduk onu dedim. Verdim direkt ama konuyu büyüttüler. İş yerime olumsuz yansıdı. Hırsız muamelesi gördüm sonradan uyardılar biraha dikkatli ol diye.
Ama gerçekten bunun hırsızlık yerine geçeceğini bile düşünemedim ben.
Neyse olan olmuş cebine tecrübe bundan sonra daha dikkatli ol
Aynen
Yani bulduğum şeyin ne olduğuna göre değişir 🤣
Ya ben bi taki buldum ama küçük bisey değerli olup olmadığını düşünmedim üstüne bastım yürürken aldım taktım başıma iş açtı. Çaldım gibi muamele oldu. İnsanlarda haklı. Hadi buldum niye takıyorum o kadar canım ettim bi anda.
Birde bu iş yerimde oldu. Hayatta yapmam dediğim şeyi niye yaptım hala kendimi sorguluyorum. Değerliymiş de birde. ya. Ben bilsem böyle bisey olduğunu onu görmezden gelir gecerdim ustunden
Korkarım böyle konulardan başıma iş alıyordum az daha
Allahtan şikayet falan etmediler
Mahkemesiydi cart curt uğraşacaktim. Geride verdim hemen zaten. İstediler aa evet bulduk dedim verdim çıkartıp. Ama adam bir büyüttü konuyu sanki cebinden gidip çalmışım gibi. Tüm müdürlerim çalışanlar şimdi bana soğuk yapıyor konuştuk tabi ki ama çok dikkatli ol bir daha dediler
Yani senin için kötü bir durum olmuş güzelim ama sanada iyi ders olmuş bidaha bulduğun ne olursa olsun bakmadan geç
Öyle yapıyordum bu olaya kadar yinede öyle yapıcam. Kim bulursa naparsa yapsın. Ama şu an durumu nasıl toparliycam utandım çok insanlardan hırsız gözüyle bakılacak diye. Durum düzeldi ama korktum çok. Ben nerden bileyim onun öyle olacağını. Öyle niyetim olsa zaten takip bulduğum yere gelmem. Oradakilere buldum diye soylemem
Seniin niyetin gayet temiz ama insanlar hep kötü tarafından bakar güzelim maalesef
Dimi çok moralim bozuldu kendime bile güvenim kalmadı bu durum yuzunnden. Ama ne olursa olsun ben yine kendim olarak işime doğru bir şekilde eskiden nasilsam öyle devam edeceğim. Bana karşı bi sorun cikartmadiklari sürece. Sence de doğru olan bu mu?
Kendimi hiç iyi hissetmiyorum
Doğru olan elbet bu ama gerçek anlamda sanA hırsız muamelesi yapılıyorsa orada kalman pek doğru olmaz çünkü hergün acı verir yani
Çalıştığım kişiler o gözle bakmıyor şimdilik affettiler kendilerince ama güvenmezler bana eskisi gibi
Ama bende eskisi gibi sorumluluk yükledikleri işleri yapmam görevim neyse onu yaparım
Aynen guzelim elini ayagini bazı şeylerden çek ve taviz verme
Benimde haklılık payım var ama dimi?
Sen zaten haklısınki haklısın ama seni anlamalari için aynı şey onlarında başına gelmesi lazım
Kullanmam
Hayır kullanmam
Hayır
Asla kullanmam
Hayır kullanmam.
Hayır
Hayır
Yok kullanmam