Kendimi yüksekten atmak aşırı hızlı araba kullanmak istiyorum bipolar olabilir miyim?

Öyle dönemlerim oluyor ki Tehlikeli olan şeylerin hepsini yapmak istiyorum aşırı hızlı araba kullanmak, en yüksek yerden atlamak sürüngenleri sevmek, tehlikeli olan hayvanlara yaklaşmak hepsini yapmak istiyorum kendimi dünyanın en önemli en Zeki en mükemmel insanı zannediyorum diğer insanları kendimden aşağıda görmeye başlıyorum kendimi bu konularda tutuyorum ama bazı dönemlerim aşırı depresif bunaltıcı geçiyor bazı dönemlerim de aşırı tuhaf ve tehlikeli şeyler yapmayı istemekle geçiyor.. Sizce ben bipolar olabilir miyim?

Kendimi yüksekten atmak aşırı hızlı araba kullanmak istiyorum bipolar olabilir miyim?
Cevapla