
Ben en çok ayak altımdan gıdıklanıyorum!!! Ancak kendim gıdıklayınca hiç tepki göstermiyorum! Çok ilginç bu durum...
Neden kendimizi gıdıklayamıyoruz?


Ben en çok ayak altımdan gıdıklanıyorum!!! Ancak kendim gıdıklayınca hiç tepki göstermiyorum! Çok ilginç bu durum...
Neden kendimizi gıdıklayamıyoruz?

Ayak ve karın bölgesinden gıdıklanırım
Hiç sevmem gıdıklanmayı😄
kıskanççççç
Anlamadım kıskançlıkla ne ilgisi var?😁
bizde öyle derler gıdıklanan kıskançtır mahalle efsanesi ea
Heee bilmiyordum😊
Teşekkür ederim eic için
:D
Genelde gıdıklanan bir insan değilim
rica ederim
Cevap
1Cevap
Bilmiyorum denemedim hiç
nerdeyse her yerimden ayrıca kendimi de gıdıklayabiliyorum belimden
çok kıskançsınız demek ki :D
her yerimden gıdıklanırım
çok kıskanç olmalısınız
En çok belimden gıdıklanırım.
Hayır, hiç gıdıklanmıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar