Bir arkadaşım var.. çok narsist, beraber olduğumuz her an kendini göklere çıkarır sürekli abarta abarta cümlelerini kendi lehine göre çevirir anlatır sanki bütün okul bütün dünya onu konuşuyor gibi havalara girer sadece bunu yapsa okeyim ama yanında ben olduğumda bile yine bir tek o göz önünde durmak ve ilgi görmek ister tam tersi olduğunda da yediremeyip bana bulaşıyor gün boyu dilindən düşürmüyor beni kotuluyor bu fesatligini kıskançlığını yeni farkettim bende ama burada daha anlatamadigim çok şey var. Şöyle soyliyim bir sevgilim olsa ve sevgilim arkadaşımın hoşuna gitse onu benim elimden almaya bile çalışır o kasmerligi yapar bu tarz pislik insanlardan bıktım mümkünsə nəsilləri tükensin.🙏
Kızlar arasındaki rekabet ve kıskançlik ne zaman bitecek?
Hayla nasıl arkadaşım diyebiliyorsun. Cidden bazen şaşırıyorum bazı insanlara. resmen açık açık gözüne sokuyor bu durumu
0
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok yakın arkadaşımdı arayı açtım yinede kopamıyor işte insan tam böyle bı içimi döküp ona ne kadar kotu bir insan olduğunu soyliyip kesmek istiyorum bağımi ama üşeniyorum yoruldum kavga gürültü tartışmalardan
Çok yakın arkadaş dedigin arkadasini hiç bir şekilde kıskanmaz. Sen arayı açsan bile illa kiskanmasi gerekmez. Senin arkadasin ilgi manyağı bir kız. Kötü biri olduğunu söyle bitir. üşeniyorsun da görüşmeyi kes. Aramalarına ve mesajlarina cevap verme
En İyi Cevaplar