Seni birilerine benzetirler mi? Kime benzetirler genelde?

Seni birilerine benzetirler mi? Kime benzetirler genelde?

Allah bilir hiç güzel bir kadın da değilsin. Ama ilginçtir ki en çirkini bile kendini güzel sanıyor la bu kızların. Aynada kendilerine baksa at suratlarını görecekler de eh işte. Lafım herkese değil özellikle yüzü çirkin ama kalbi güzellere hiç değil. Lafım özellikle burnu havada olan ve kendini güzel sanan çirkinlere.
Allah bilir 🤷🏻♀️
Bu arada sana çok güzelsin demem seni güzel yapmayacağı gibi sana çirkinsin demem de seni çirkin yapmaz. Zira güzellik göreceli bir kavramdır. Ama sohbetinden ve olaya bakış açından kalbinin güzel olup olmadığını az çok sezebilirim.
Ben de ilkcümlen gibi düşünüyorum ve kendimi boşuna kızdırmıyorum kimseyi de kırmıyorum. Herkesin güzelliği kendine
Kalbin güzel olsun da yüzün güzel olmasa da olur bee.
Sağol be motive oldum 😬
Cevap
14Cevap
Evet çok yakışıklı olduğum için arada vay brad pitt gibisin ya da henry cavill olsan sırıtmazsın diyenler oluyor...
Hangisine benziyormuşsun, sağdakine mi soldakine mi.. 😄
Ona sormak lazım 😬
Aynı mesajı bende almıştım 😂😂😂 herkes gelecekteki eşe benzer demek ki
Demek ki 😃😃😃

🤦🏽🤦🏽şöyle birisiymiş
Kadir İnanır, Tom Cruise, Şener Şen'e benzetirler.
Kadirin bakışları, Tomun kulakları, Şenerin kır saçları ahahaua
Çook eskiden saçımı mavi boyamıştım, Billie Eilish'in ergenliğine benzetenler vardı. Ki bence alakamız bile yok.😄
Harbiden benziyorsun ama 😃
Beni görünüş olarak kimseye benzetmiyorlar ajsjdhdj
Tipini bilmeden güzel mesaj atmış arkadaşı tebrik ederim
yüzünü atmadın ki bana güzel deyim sana @TokEvinAçKedisi_
Sana niye yüzümü atayım ki
tanışmak için mesaj at önce @TokEvinAçKedisi_ ne biçim kızsın
Yoo ne gerek var
kahtalı mıçiye benzetiyorlar beni 😌❤️
Oha o benim amcam 🤪
şaka yapıyorsunnnn 😱😂 o zaman amcana benziyorum 🤪
Şaka şaka 😃😃
sen kime benziyorsunuz hanfendi 😂
Ben dünya üstündeki herkese benziyorum herhalde 😃😃 nereye gitsem "ayy sen bizim x'e çok benziyosoooon" diyolar bıktım artık😃
şaka bi yana beni bir sürü kişiye benzettiler bu güne kadar bende anlamadım kime benziyorum 😂
İnsanın canını sıkıyolar halbuki biz biricik nadide insanlarız 😃
tabii canım 😂
Bence başarılı yürüme dsdjdflsd
Ayağı takıldı ama
Sizinki mesaj kutusu açıp mesajlara cevap yazıp yalandan ağlama
Kim ağlıyor ben yazmasınlar mı dedim 🤔
Hee halinden memnunsan sıkıntı yok ciceiimm
Takılıyoruz canım çok kasmaya gerek yok
Hii kutuyu açıp açıp sonra millete ağlayan kızlarla karistirdim sori
😌😌
Beni kimseye benzetmezler 😐
Eski sevgililerim babalarına benzetirdi genelde
Evet ve nedense herkes başkasına benzetiyor
John Lennon , Nejat yavasogullarina
Yok kimseye benzemiyorum
Benzerim yok.
Kimseye benzetilmedim
Benzetmediler
Esim kibariye der bazen 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?