Sevgilimin arkadaşı daha güzel/yakışıklı demek ve ya şakasını yapmak komik mi a*k?

Ciddi anlamda soruyorum ben böyle videolar görünce üzülüyorum. Ben sevgilimi arkadaslaeımla tanıştırmıştım bir arkadaşım vardı sarışın mavi gözlü güzel bir kızdı. Ben esmer normal standart bir kızım orta güzellikteyim bence. Sevgilimi 5 arkadasımla tanıstırdım ve o sarışın arkadaşıma öyle bir baktı ki ben utancımdan yerin dibine girdim. Napıcamı bilemedim ve hani 6 kişilik arkadas grubumuzda en çok teklif alan erkekler peşinden koşan kız oydu bilmiyorum güzel bir kızdı kabul sarışın mavi gözlü diye de daha çok dikkat çekiyordu. Ama sevgilimin bunu yapması beni hem arkadas grubuma rezil etti hemde ben çok üzüldüm karaktersiz biriyle birlikte olduğum için ben olsaydım ne kadar yakısıklı olurlarsa olsunlar adla böyle bir şey yapmazdım. Sonuçta illaki benden güzel kızlar var bunları görücek önemli olan bunu bildiği halde bakmaması bana sadık olması. Ondan daha iyileri de vardı ben bunu biliyordum ama bakmadım kimseye. Böyle videolar görünce çok üzülüyorum. Ordan çıkınca kuzenime anlattım bunu kuzenim " Knk sarışın ya bir renkli gözlü klasik güzellik algısı işte, ney azsa farklı geliyorsa onlar dikkat çekiyor rusyaya gitse o kız asla dikkat çekmez çünkü herkes öyle sen bir sürü sarışının içinde olsan sen dikkat çekersin" Dedi bir de onun şerefsiz olduğunu söyledi. Ben bu cümleden sarışın kızlar esmerlerden daha mı güzel yani ve ya o arkadaşım benden daha mı güzel diye çok mahvoldum kendi içimde. Sonra kabullendim evet benden güzel ama napiyim ki napabilirim ne gelir elimden
Sevgilimin arkadaşı daha güzel/yakışıklı demek ve ya şakasını yapmak komik mi a*k?
Cevapla