Hatalarınızı gösteren mi yoksa hatalarınızı hoşgörün mi makbuldür?

bir varmış bir yokmuş Allah'ın kulu kuvveti çokmuş diyerek konuya girmek istesem de uygun bir hikaye bulamadım emme genelde hatalarımı gösterenler iyiliğimi isterken hatalarımı görmezden gelenler ya mecburiyetten ya da kötülüğümü istediklerinden yapıyorlar ve kendilerini çok zeki sanıyorlar peki ya sizce

Hatalarınızı gösteren mi yoksa hatalarınızı hoşgörün mi makbuldür?
Cevapla