Kafasını yastığa koyar koymaz uyuyabilen insanlar burada mı?

Kafasını yastığa koyar koymaz uyuyabilen insanlar burada mı?

%90 düşünmeden hemen uyurum 10 sn sürmez dalarım uykuya 😂 bazen sabaha kadar uyuyamam, canımı sıkan bir şey veya aşırı heyecanlandığım bir şey olmuştur 🤔
%90 çok çok iyi bir oran ((: güzel başarı.
otobüste uyumuş numarası yapmıyorum ciddi ciddi uyuyorum 😂 kafayı koyduğum her an uyuyorum 🤔
Dedelere yer vermemek için uyuyor numarası mı yapıyorsun 😄 ne güzel bir şey ben yatış pozisyonu harici asla uyuyamam.
Onun için no yapmaya gerek yok aşırı yaşlı değilse ayakta durayamayacak kadar vermem 😂 yaşlı fobim var benim yaşlı sevmem. 😂 Günahımı vermem 😂
😂😂 Seçimlerden kaynaklı o bendede oluştu bak..
😂😂😂
çok sevindim, mantıklı her insanda olması gereken bir fobi bu 😂
Özellikle şu Suriyeli-Afgan meselesinden..
Evet katılıyorum,, 👍😄 tabi her ihtiyar aynı değil ama ayırt ediliyorlar zaten
Günde 5 kere yumurtluyorlar tavuk gibi yakında biz onlar için mesele olacağız😂 bağdakini kovacaklar az kaldı 🤔
İç savaşa doğru sureklenen bir ülke.. Umarım halkta bir uyanış başlar, düşüncelerimi buraya yazmayayım şimdi ((:
yazma yazma doğru söyleyeni 9 köyden kovar bunlar 😂
Sonra yine toplumu kin nefret vs vs suçu 😄
Dün gece bir türlü uyuyamadım. Rüyamda akrep gördüm sonra karışık bir rüyaydı. Böyle olunca dengem bozuluyor
Rüyaları hatırlamakta kötü durum. Akrep in anlamı neymiş ki
Düşmanmış.😬
Oo, savaş başlıyor 😄
Ben savaşı sevmem. Sevişmeyi severim ahajshjsh
😄👍
Cevap
5Cevap
Ben olmayacak gerçekleşmeyecek hayallere dalarım
Yarını düşünüyorum hep..
Genelde de uyurum kısa zamanda..
Yarını planlamak iyi oluyor
Günün özeti, vicdan muhasebesi, zamanında yapılan haksızlıklar, yarın neler yapacağım, ayetel kursi okunuşu ve yatış
Sanırım uzun bir süreç ((:
Uykuya dalma süresine bağlı
Kafamı yastığa koyunca milyon şey düşünüyorum kafamı koyduğum yastık bile benden nefret ediyor. :))
Yarının planlaması ise iyi, geçmişin yargılanması ise biraz kötü ((:
Sanırım hiçbiri
Hic bisey dusunmem cunku fırsatım olmaz 3 sn içinde uyurum
Büyük başarı 👍😄
Düşünmemeye çalışıyorum, film falan izlerken dalıyorum.
Film/dizi izlerken uyumayı denedim, maalesef uyuyamıyorum.
Öyle düşünmekten uyuyamama durumum olmuyor çok uzun süredir, direk uyuyabiliyorum.
Güzel bir şey 👍
Başaramadığım her şey boğazımı sıkıyor geceleri
Yüzleşmek kötü oluyor.. Başka hedefler belirleyip planlar yapmayı dene
Eyvallah
Her şey en ince ayrıntısına kadar
O derece diyorsun👍
O derece😶🌫️
Geleceği, kendim için en iyi ne yapabilirim onu
Hayal kurmak ve planlama yapmak en güzelidir.
Terazi ler ne yapsın 😄
Erkek teraziler.. 😄
Bakımlı olduğumuz doğrudur ama süs püs yok klasikten devam 😄
Haklısın 😄😄
Sevdiğim insanı düşünüyorum genelde.
Karşılıklı ise gayet güzel
bu aralar aklıma bir şeyler geliyor istemeden
Ne gibi
Aklima cok sey geliyor
Çözebiliyor musun?
Yarın yapacağım şeyleri sıraya koyarım.
Planlama yapmak güzeldir, genelde bende öyle yaparım.
Direkt uyurum
En temizi bro
Yarının işlerini
Yarını planlamak güzeldir.
Koyun kedi her şeyi sayıyorum
Başarılı oluyor mu?
Burada olduğuma göre sence?
Umutsuz
Bence de
uyurum
Gayet iyi 👍
onuuuu
Eskiden öyleydi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar