Selâmlar!!
Hiç beklemediğiniz şeyleri, beklemediğiniz insanlar yaptı mı...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Selâmlar!!
Hiç beklemediğiniz şeyleri, beklemediğiniz insanlar yaptı mı...✔

#Acid_Qeenn.🌺
Evet..
İşin kötü tarafı kimseyi suçlayamıyor oluşum.. Her ne kadar dilim sivrileşip ağırlaşsa da ellerimin arasına kafamı aldığımda düşünüyorum, hata bizde miydi acaba.. Bazı insanlara zor olmamak için öyle basitleşiyoruz ki; değer vermeye layık görmüyorlar..
En nihayetinde gömleği sonuna kadar iliklemeden yanlış olduğunu fark edemiyoruz.. Bizim de o mesele işte..
Hata bizde tabi neden çünkü onları suçlu bulmuyor oluşumuz
Güvenilmeyecek birine güvenmek de bizim suçumuz..
O başlı başına suç ama kavun karpuz gibi seçemiyoruz
O zaman ne yapıyoruz, kendi b*klarında boğulsunlar diyoruz.. 😄
Kendi b*klarındalar zaten b*k bile şokta. Öylelerin birde çok karakterli gibi görünmeleri yok mu gül gül öl.😄
Fabrika hataları, defolu mallar, üretim zaiyatı, geri hizmet erleri.. Ne dersen de adlarına..
Yüce Mevla yatsıda gösteriyor işte yüzlerini ki tükürelim diye.. 😄
Tükürüğümü bile zayi etmem öylelerine.😄
Pisleşme tamam.. 😂
Emin misin.😄
Okudum, anladım, bir nüshasını elden teslim aldım.. 😅
Pisleşmek istiyo olabilirim onu napıcaz.😄
Acaba daha ne kadar olabilirsin, onu düşünüyorum şu an.. 😄
151 açtığım için olabilir mi.😄
Valla tam mars ediyorduk.. İyi yırttınız.. 😄
Oyo yorttonoz 1-1 berebere daha.😏
Yenileceksiniz ve o sayfaya geleceksin.. Hiiç kaçarın yok.. 😎
Deme lan acı biber sürerim ağzına bak. Hangi sayfaydı o.😄
151 ile bir bağı var ama çözemedim 😂
Hatırlatırız ya, ayıpsın.. 😀
@blackman3419 sen sus.. Yenilseydik ıstaka kafandaydı.. 😄
Nau nau hatırlatmayın.🤦🏻♀️😄
Sözünde dur, fena olur.. 😒
@tiryakinimtiryakin olum 2. eli sayemde kazandık 😂 hem ben ne yaptım ki, tamamen oyuna odaklıydım😂
@blackman3419 gördük gördük.. Masa galaksi gibiydi.. Habire gök taşı gibi bir şeyler ordan oraya gidiyordu..
Bizde soru açalım yenilirsek olma mı.😄
Hem soru hem de öteki.. Yoksa ağzımı atmam bir daha.. 😄
Ne olduğunu da görememiş ıstakaya bakmaktan😂
Öteki neydi?
@blackman3419 yanlış yere mi bastım diyorum acaba..
Sonra mesajlara baktım, ohooo.. Oyunda mıyız, gelinim olur musunda mıyız anlayamadım.. 😄
Ağzını nereye atacan keşke atsan.😄
Yani sizi tiryakiden mahrum ederim.. 😄
Öteki sayfa işte lan.. Otoko noydo..
Ağzını nasıl atacak ki kesecek mısın lan😂
Sayfayı bilmem defterini dürsem olmaz mı.😄
Yav lafın gelişi öyle denir.. Yani konuşmam anlamında.. 😄
Nasıl olacak o dürdane hanım.. 😄
Okeyde dürünce görürsün.😄
Sen ancak rüyanda görürsün.. Black'in elin işte gözü oynaşta olmasın yeter.. 😄
Aşk başka iş başka olum, hiç büyük taş attim mı 😂
@blackman3419 şeytan taşlar gibi taşlıyo mal.😄
Yav he he.. Bana 3 defa sarı iki attı, biri de bendeydi.. Nasıl oldu anlamadım.. 😄
Sarı sekiz attın, gördük..
Lan en küçük taş 8 idi, 13 mü atsaydım😂
Bi sarı sekiz attı nasıl olduysa başka hep birli ikili bitmiyo hiç.😄
Viskiler rakılar gırla.. Bundan sonra oruç tutup gelin masaya.. 😄
Bize de soğuk su.. 😅
O birli ikililer çektiklerimdi 😂
Soğuk suyun farkına varmış 😂 bu iyi bir şey 😂
@blackman3419 çünkü takip ettim, benim masaya geldi..
Dedim kesin çipim bitti, beni suyla kovalıayorlar.. 😅
Ayrıca ben sana bira ısmarladım görmedin mi? 😂 Seni de es geçmedim yani
@blackman3419 yabancı bir cisim geldi, o bira mıydı.. 😄
Sana gül verecek halim yok ya😂
@blackman3419 yanlışlıkla kendine verdin diye ödün koptu.. Bana verseydin seni oracıkta Allahına kavuştururdu.. 😅
Acemilik işte, öğrendik sonunda 😂 geç olsun güç olmasın 😂
Evet yaptı maalesef hatta hayatımın özeti bu diyebilirim yani ben genel olarak zaten biraz duygusal ve iyi anlamda iyi niyetli olduğum için genelde kendimi değil hep başkalarını düşünmüştüm ama işte bazı insanların ilk başta iyi mi yoksa kötü mü olduklarını anlayamıyoruz maalesef çünkü insanların çoğu ilk başta iyi gibi görünse de senin arkadaşın olup yanındaymış rolü yapsa da elinde sonunda çıkarı için geldiğini anlıyorsun çünkü zor zamanlarda ya da zor günler de çıkarı bittiğinde bu kişiler giderler yani sizinle konuşmazlar arkanızdan konuşurlar sadece bu yüzden de zaten yıllardır kendim hariç kimseye güvenmiyorum hayatımda da
iyi ki de böyle yapıyorum diyorum çünkü bir kişi zaten iyi bir insan ise bunu zamanla anlarım ve başta samimi olmuyorum artık kimseyle pek ya da hayatımda konuşmuyorum öylesine bile.
Evet oldu böyle şeyler.. Zaten insanları en çok yaralayan da bunu en çok güvendiği sırtını dayadığı insanların yapması değil mi..
Her zaman en güvendiklerin sırtından vurur.. Sen değer verip gözün kapalı sırtını dayarsın ama onlar hançeri saplar..
Maalesef öyle durumlar yaşandı en yakınım dediğim insanlar hep sırtıma sapladı, bi yazı görmüştüm: kurbanı kesmek için bıçak lazımsa sırtımda herkese yetecek kadar var diye 😂
Cevap
17Cevap
Evet kardeşim gibi gördüğüm bir insandan hiç beklemediğim şeyler yaşadım
Bu dünyada bu hayatta her şey olabilir
Cam kesebilir
Dal çizebilir
Yaprak ucabilirmis
Güvendiğim dağlara Cook kar yağdı
Vallaha o kadar şeyler yaptilarki
Lafini dahi açmak istemiyorum
Zaten degilmidirki bizleri maffedenler beklemedigimiz insanlardan gelir insanlar olur
Aleyküm selam.
Aslında o şöyle, ben herkesten her şeyi bekledim. Ama taşı atana yakıştıramam
Evet yaptı beklemediklerimizden gelince neden olduğu yıkımın enkazını toparlayamıyorsun toparlasan bile izi kalıyor
Güvenmememiz gereken insanlara Güvendikce daha çok ayağimiz taşa takılırda acaba ben mi deriz 🤦
Yaşattıklarından dolayı iyi kötü ne varsa yaşadık.. yinede güçlü olmak için uğraşıyorum çok şükür…
Evet beklemedigim d3gilde..
Aklimin dahi gelmeyen haksizliklar yasadim
Evet zaman zaman yapıyorlar ama umrumda mı değil
Bu zaten böyle olur doğa kanunu gibi , üstüne bastın yandan geç
Tabi, hiç aklıma gelmeyecek insanların beklemediğim hareketlerini gördüm.
Evet, bazen böyle şeyler oluyor. Dolayısıyla insanın başka insanlara olan güveni zedeleniyor
Beklentin olmaz ise hayal kırıklığın olmaz….
Öbür türlü hayal kırıklığı kaçınılmaz… yaparlar
Yaptı tabii, defalarca. Beklemediğim insanlar beklemediğim bir şey yapınca artık her şeyi bekleyeceğim biri oluyor. Sanırım bu yüzden yalnızım.
İnsanlardan her şeyi beklediğim için böyle bir yanılgıya düşmüyorum..
Yaptı daha taze dumanı üstünde hem de
Şaşırıyoruz mu hayır...😄
Ayda yılda 1 denk gelirim
Ayda yıldaysa iyisin.😄
Eski arkadaşım yaptı bir şeyler.
İnsanlar hayırsız olunca 😄
Yaptı ne yazıkki
Tamda öyle oldu hep yapmaz dediklerimiz...
Yaptılar/yapıyorlar. Canları sağolsun 😏
Evet bunu çoğu zaman yaşıyoruz..
genelde evet tiksinmemek elde değil
Olduğu zamanlar var.
Hergün
Hep öyle olur zaten.
E oldu tabi
Ebet yapti
Evet yaptı
Evet
Evet bu şaşmaz
Evet oldu
Yapmadim
Çoo kez hem de
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?