Erkeklerin kadınlardan sevgi beklemesi çok saçma değil mi?

Kadınların doğasında hep daha iyisini bulmak var. Sadık bir erkeğin sevgisi kadında yoktur çünkü en sadık kadının bile aklı hep daha iyilerindedir. burada kadın düşmanlığı yapmıyorum, kadının doğasının böyle olduğunu söylüyorum.

Biz erkekler neden kadınlardan sadece bize odaklanmasını bekliyoruz? Doğanın dengesine ters değil mi?

Erkeklerin kadınlardan sevgi beklemesi çok saçma değil mi?
Cevapla