3. Gözünüz açık olsaydı eğer ilk ne görmek isterdiniz? Her şey olabilir, soruyu nasıl anlarsınız öyle cevaplayın 😅

3. Gözünüz açık olsaydı eğer ilk ne görmek isterdiniz? Her şey olabilir, soruyu nasıl anlarsınız öyle cevaplayın 😅

Ben bir şey görmek istemezdim ya da ileride ki eşimi veya sevgilimi görmek isterdim varsa tabi :D yoksa da boşuna umutlanmayayım diye sdjsdsjd bana 3. göz makyajı yap @kadjdaks
@MrsCanselll-_ yakaladım barışı cezasını ver 😂😂
@kadjdaks Hemen şikayet ediyorsun ama 😂😂 zaten çok kolay ceza verir
Kişilerin aklından geçenleri, ya da en azından hakkımdaki planları amaçları ve düşüncelerini görmek isterdim. Hoş zaten bunu anlıyorum ama çok zaman kaybediyor insan bunu farkedene değin 😄
Cidden güzel bir soru. Yani isteyeceğim çok şey varmış gibi geliyor ama düşününce yalnızca onun enerjisini 100 de 100 emin bir şekilde hissetmek isterdim diyebiliyorum.
Cevap
18Cevap
Kedilerin gördüğü her şeyi görmek isterdim 😃
Bende ki kedi sevdası kedilerin kendi aralarında bile yok ajsjs
Kedisiz yaşam susuz yaşama benzer
Kedinin neyinden korkuyorsun ajsjs
Valla arkamdan bakanları görmek isterdim ne biçim bakıyolar diye ksjfksjd
Aynen arasından bakarım ksndks
Yolda yürürken arkamdan bana bakanları görmek isterdim :D
Evet ama gizli olacak :D
Kumral diyelim evet olabilir orada :D hayal satıyoruz bari böyle olsun dimi :D
Şükür ondan vergi almıyorlar bari sjdkfkh
Üçüncü gözümüzü kullanmamızı gerek görseydi yaradan!!! Her kese bu melekeyi verirdi, işin aslı istemezdim.
İnsanların gerçek niyetlerini açık ve net görmek isterdim. Bazen şüpheye düşsem de hep iyiye inanıyorum çünkü.
Ruh ile Yaşam Arasındaki Bağı Kurduğu Söylenen ve Üçüncü Göz Olarak Bilinen: Epifiz
Ruh ile yaşam arası her şey çok geniş yelpazesi var
Benim hakkımda kim ne kötülük düşünüp konuşuyor o kişileri görmek isterdim
İnsanların aklından geçenleri öğrenmeyi ama bu da cok yıkıcı olabilir benim icin
Üçüncü gözüm zaten açık. İstediğim zaman istediğimi görüyorum
Bana gördüklerim yetiyor.. Aklima zor sahib çıkıyorum bide 3. gözün gördükleriyle hiç bas edemem
Ohoo o da bir seymi 4 gozumde acik benim. Duvarlarin arkasini gormek isterdim
İnsanların gerçek yüzünü
Dedikodumu yapanları 😏
Bu soruyu soranı görmek isterdim herhalde nereden geldi aklına bu soru
Benimki yarı açık ve bu bana pek çok avantaj sağlıyor.
Gireceğim bütün sınavlardaki soruların cevabını
Sinsi insanların iç dünyasını
İnsanların ruhlarının şeklini , şemalini
Hayır ama keşke açık olsa
İki gözle göremediğimi 3. Gözle de zor görürüm
Seni 😂😂
Nasıl kapatacağımı 😂
Geleceği
Melekleri sadece
Meme
Sağ ve solumuzdaki melekleri.
Sosisleri
Kıyameti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?