Benim için mesleğim ve mesleki konular diyebilirim. Onun dışında tarih bilgisi ve dil bilgisi konusunda da ortalamanın belki bir iki tık üzerinde olabilirim. Peki sizin daha iyi olduğunuz konular nedir?
Diğer insanlardan farklı olarak sizin çok daha yetenekli olduğunuz konular nelerdir?
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Genel olarak insanları anlamak diyebilirim. yani psikolojik olarak onları çok iyi okurum. genelde tavsiyeler everiyorum. aşk konusu olabilir karakter meseleleri olabilir bir de biri bana yalan söyleyince bunu genelde hissederim hislerim bu konuda doğru çıkıyor genelde ama benim için bu yetenek değil.
Benimde özel hiç bir gücüm yok elbette. Seni hiç tanımıyorum ama şu kadarını söyleyebilirim hakkında : çok fırtınalar çok yıkımlar görmüş ama yine de dolu dolu içten gülümseyen, gözleriyle gülen, kibirden ve gösterişten uzak , çok samimi ve dürüst bir insan profili sezinledim sende 🙂
Ne bilim. Hani daha önce bi evlilik yaptığından falan bahsetmiştin ya. Belki de kız hala evlidir. Ondan her erkeğe yenge dedittiriyor olabiler diye düşündüm 😂😂
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Genel olarak insanları anlamak diyebilirim. yani psikolojik olarak onları çok iyi okurum. genelde tavsiyeler everiyorum. aşk konusu olabilir karakter meseleleri olabilir bir de biri bana yalan söyleyince bunu genelde hissederim hislerim bu konuda doğru çıkıyor genelde ama benim için bu yetenek değil.
Kendimi öyle bariz ayırt ettiğim bir özel gücüm yok...
Ama günümüz insanına baktığımda onlara oranla gerçekten çok daha doğal dürüst ve samimi olduğumu düşünüyorum neysem oyum yani onlar gibi değilim.
Benimde özel hiç bir gücüm yok elbette. Seni hiç tanımıyorum ama şu kadarını söyleyebilirim hakkında : çok fırtınalar çok yıkımlar görmüş ama yine de dolu dolu içten gülümseyen, gözleriyle gülen, kibirden ve gösterişten uzak , çok samimi ve dürüst bir insan profili sezinledim sende 🙂
Falcı mısın sen😂🤦🙈🎈
Teşekkür ederim 🙏
Falcı değilim ama balık burcuyum. Hislerim inanılmaz güçlüdür efenim 🤭🤭
Aaaaaa yengecin ikiz burcu😂🤝
O Yorumumu siler misin🙄
Hangi yorumu jxjfjf
"Yengeciğin" diye başlayan mı 😂
Şu saçma biri yazmıştı ya ona cevabım yukarda😂🙄
Hallettim. 😂 "yengecim" diyesim geldi bi an 🤣🤣🤣
Neden ya ama ben yengeç burcuyum😂
Haaa o manaaadaaa pardooon 🙉🙈🙊 ben cok yanlış anlamışım. Balık mı yengeçin ikiz burcuymuş djfjjf
Bence öyle sen konuyu çok yanlış anlamışsın 😂😂😂😂😂🤦
Hey allahım. Gazı , Koz anlamak diye buna diyorlar sanırım 😂😂
Yani yenge ne alaka Allah aşkına 😂
Ne bilim. Hani daha önce bi evlilik yaptığından falan bahsetmiştin ya. Belki de kız hala evlidir. Ondan her erkeğe yenge dedittiriyor olabiler diye düşündüm 😂😂
Düşündüm düşündüm düşündüm gerçekten bir cevap bulamadım sanırım beni hiç bir yeteneğim yok 😐☠️
Karşim sanırım tek yeteneğin hızlı yazmak fjfjrj