İçime nedensiz ufacık bir mutluluk kaçmış gibi hissediyorum ☺️


Olmaz olur mu öylesi daha güzel
Olabiliyor.
Cevap
3Cevap
Hayır maalesef hiç olmuyor.
Her zaman için mutlu oluyorum
Bunu ancak bir kadın hissettirir bana
Oluyor
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar