Merhaba arkadaşlar.
24 yaşındayım ve 1 yıllıkta evliyim. Nereye gidersem gideyim sürekli karşıma sen çok küçüksün diyen insanlar çıkıyor. Sigara alırken kimlik istiyorlar. Eşimle canlı müziğe bira içmek için bir yerlere gidiyoruz kapıda on sekiz miyim diye kontrol ediyorlar. Hangi liseye gidiyorsun diye soranlar var oysa 4yıllık üniyi 2 yıl önce bitirdim. Kapıyı açtığımda evin kızı sanıp annen evde mi diye soran var. Tüm bunlar özgüvenimi düşürüyor hala çocuk küçük biri olarak görülmek. Hayatta ben bişeyi beceremem o yeterlilikte değilim gibi hissetmeye başladım. Minyon ufak tefek bir insan da değilim 175 boyundayım.
Bu durumda ne yapabilirim nasıl olgun gözükebilirim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer