24 yaşındayım her yerde sürekli çok küçüksün diyorlar ne yapabilirim?

Merhaba arkadaşlar.

24 yaşındayım ve 1 yıllıkta evliyim. Nereye gidersem gideyim sürekli karşıma sen çok küçüksün diyen insanlar çıkıyor. Sigara alırken kimlik istiyorlar. Eşimle canlı müziğe bira içmek için bir yerlere gidiyoruz kapıda on sekiz miyim diye kontrol ediyorlar. Hangi liseye gidiyorsun diye soranlar var oysa 4yıllık üniyi 2 yıl önce bitirdim. Kapıyı açtığımda evin kızı sanıp annen evde mi diye soran var. Tüm bunlar özgüvenimi düşürüyor hala çocuk küçük biri olarak görülmek. Hayatta ben bişeyi beceremem o yeterlilikte değilim gibi hissetmeye başladım. Minyon ufak tefek bir insan da değilim 175 boyundayım.

Bu durumda ne yapabilirim nasıl olgun gözükebilirim.

24 yaşındayım her yerde sürekli çok küçüksün diyorlar ne yapabilirim?
Cevapla