İnsan kırıla kırıla güçleniyor belki de. Bağırmak, kırılmak bir nevi insanın çığlıklarıdır. Bu çığlıklar bazen "beni gör, beni duy" çığlıklarıdır, bazen yardım çığlığıdır. Halbuki duymak isteyen senin sessiz çığlıklarını da duyar, çığlığa da lüzum yok, fısıltını duyar fısıltını, yüzünün düşüşünü görür, görmek isteyen görür. İnsan görülmez olunca da çıldırıyor lakin bir zaman sonra da, olgunlaşıyor, belki de yazık ettim kendime diyor. Şu da bir gerçek ki;görmek istemeyene göstermeyeceksin kendini, sen göreceksin kendini, sen anlayacaksın.

Seni görmeyeni görmeyeceksin, sana yabancı olana yabancı olacaksın, tutarsız kişinin ipiyle kuyuya inmeyeceksin. Anlamayana sessiz olacaksın. Sana üzülmeyene, üzülüp merhamet etmeyeceksin, anlatmaya çalışmayacaksın kendini, kelimeler seni anlayanla anlamlı.
İnsan en çok kendine sarılmalı, hem de en sımsıkısından.
Yok saymayı bana, beni yok sayanlar öğretti.
Yok saymayı ben, senden öğrendim.
Haziran/30/23
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer