Yok saymayı siz kimden öğrendiniz. Size yok saymayı ilk öğreten kişi kimdi?

İnsan kırıla kırıla güçleniyor belki de. Bağırmak, kırılmak bir nevi insanın çığlıklarıdır. Bu çığlıklar bazen "beni gör, beni duy" çığlıklarıdır, bazen yardım çığlığıdır. Halbuki duymak isteyen senin sessiz çığlıklarını da duyar, çığlığa da lüzum yok, fısıltını duyar fısıltını, yüzünün düşüşünü görür, görmek isteyen görür. İnsan görülmez olunca da çıldırıyor lakin bir zaman sonra da, olgunlaşıyor, belki de yazık ettim kendime diyor. Şu da bir gerçek ki;görmek istemeyene göstermeyeceksin kendini, sen göreceksin kendini, sen anlayacaksın.

🪁
🪁

Seni görmeyeni görmeyeceksin, sana yabancı olana yabancı olacaksın, tutarsız kişinin ipiyle kuyuya inmeyeceksin. Anlamayana sessiz olacaksın. Sana üzülmeyene, üzülüp merhamet etmeyeceksin, anlatmaya çalışmayacaksın kendini, kelimeler seni anlayanla anlamlı.

İnsan en çok kendine sarılmalı, hem de en sımsıkısından.

Yok saymayı bana, beni yok sayanlar öğretti.

Yok saymayı ben, senden öğrendim.

Haziran/30/23

Yok saymayı siz kimden öğrendiniz. Size yok saymayı ilk öğreten kişi kimdi?
Cevapla