Sevgi eksikliğinden dolayı yastiğa başımı koymak yerine kollarimin arasina alip sarilarak uyuyorum , durumum cok mu kotu?

Sevgi eksikliğinden dolayı yastiğa başımı koymak yerine kollarimin arasina alip sarilarak uyuyorum , durumum cok mu kotu?
Cevapla