Stalkladığı belli olmasın diye engellemek bir metot mu?

Hiç ekli olmadığım, tanışmadığım aramızda husumet olmamasına rağmen 2 kişi tarafından engellenmişim. Bildirim geldi, bildirime tıkladım fakat isim görünmedi. Bi kaç kişi geldi aklıma arattırdım çıkmadı. Arkadaşımdan arattırdık ondan çıktılar. Hiç bir şekilde tanışmıyoruz bu kişilerle. Biri olay yaşadığım kişinin akrabası diğeri de arkadaşı. Engelleme sebebi stalklarken bildirim gitmesin diye olma ihtimali nedir? Stalk mağduru olunca engellenir mi bu işin raconu mu bu?

Stalkladığı belli olmasın diye engellemek bir metot mu?
Cevapla