Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! İnsanlar tarafından en çok hangi özelliğiniz beğeniliyor?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Genelde karakterim dürüstlüğüm merhametim bunun gibi özelliklerim birde duygusallık olabilir ve çok iyi de empati yapıyorum
Sen adamsın
Teşekkür ederim knk saol gerçekten :) sende öylesin
Yiaa bende teşekkür ederim : ))
Genelde fırıldak yüzsüz uyanık değilim %4 5 hariç %95 kimse bana bişey yapmadan kimseyi kırmam iyi geçinirim %5 kısım bazen insan iki tarafta iyi olsa yıldızı barışmaz ama genelde iyimserim
İnsanların kişisel sorunlarıyla içtenlikle ilgilenmem cok sevilir , yaşıma göre cocuksu ve eğlenceli yenilikci olmamda ama , kendime faydam asla yoktur kendi derdimle ilgilenmem çözümü basit sorunlarımla bile uğraşmam ama başkalarının sorununu çözmek ya da içtenlikle dinlemek keyif verici geliyo bana
diyorlar ki kirpik uçların ve ayak serçe parmağın ne kadar da hoş 😌
Fiziksel olarak gözlerim ve saçım kişilik olarak çok vefalı ve pratik zekalı olmam
Hislerimin aşırı kuvvetli olması beğeniliyor ve çok şaşırıyorlar 😁
Sanıyorum en çok zeka ve kültür açısından donanımlı olmam beğeniliyor
Öyle yeteneklerimiz yok düm düz olunca
Dürüstlük de yeter be
Direk nefes almam beğenilmiyor a.
Vay anasını
Açık sözlü rahat olmamı
Gözlerimi çok beğeniyorlar benim
Sanırım dürüst olmam
Karakterimi beğenirler
genelde benim de sesim beğenilir
Bilmem onlara sormak lazım
olumsuzlukları umursamayışımı
Neşeli olmam ve güldürebiliyor olmam beğeniliyor
Kariyer konusunda zeki biri olmam...
Senin her zerrene kurban
Vayy bee
Tanrı gibiyim
haşşa
Fiziğim
Durustluk
Bide söylesen kim bilir neler olacak
Benimkini sorarsan Saygılı efendi olarak bilinirim
Beyaz ten sanırım xhkxnx
Sesim beğeniliyor.
Karakterim
Yaratilisim
Bilinçli olmam