AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Kendime söylerdim. İnternetten kimseyle konuşma güvenme. Çalıştığın ortamda herkesle mesafen olsun arkadaşlarını sonradan seç. Eline geçen fırsatları kaçırma. Kimsenin seni üzmesine izin verme.
O kadar çok mu?
Kısaca insanlara güvenme herkesi kendin gibi sanma derdim. Sen ne derdin?
Birde insanlara çok değer verme kimse göründüğü gibi yükseklerde değil derdim ama eski küçük bana derdim şimdi farkındayım
Çok fazla insan tanıyacaksın. Etrafın çıkarcı dolacak. Sen onları dost arkadaş sırdaş olucaksın dikkat et. Güvenme. Seni hedeflerinden alı koymaya uzaklaştırmaya çalışanlar olucak onlara uyma. Kalbin de kırılacak kimseye çok değer verip sevme. Çok kadın tanıyacaksın. Hiç kadınla basbasa kalacaksın. Hayatına girmek isteyenler olucak ben farklıyım diyenler ve sen bu farklı denesek mi diyeceksin ama güvenemeyeceksin. Yine de karar senin, hayat senin, ömür senin, bunlar kulağına küpe olsun…
Vayy bana çok mu derken neler yazmışsın. Kimse farklı değildir. Üzülmüşsün belliki
O kadar çok şey varki yaza yaza sığdırılmayacak.
Ben farklıyım ya da sen ilksin vs gibi cümlelere inanmıyorum
Elbette belki bende üzdüm ama çok üzüldüğüm aşikardır. Üzülmelerim üzdüğümün yanında Everest kalır.
Umarım kalbin gibi güzel insanlarla karşılaşırsın. Bu yazdıklarını da unutma ama hep aklında bulunsun.
Hep aynı yalanı duyduktan sonra öyle bir cümle kuran oldumu teşekkür ederek oradan uzaklaşıyorum
Anlatmak istersen dinlerim. En son kim üzdü seni
Teşekkür ederim sende unutma. İyi insanlarla karşılaş
Erkeklerde çok yapıyor ama ilk ile baslayan cümleleri... Hepsi yalan dolan
Teşekkürler
En büyük yalan zaten ilk diye giriş
Evet öyle ben inanmıyorum. Lisede olsak belki derdim ama belli bi yaştan sonra inandırıcı gelmiyor
Rica ederim. Soruyu gizli sormadım özelden anlatabilirim. Ama sadece ben anlatmayım senide üzenler var sende anlat
Heleki sanaldan biriyse hiç inanma
İnanmak istemiyorum kimseye ama etrafımda hep birseylere inandırmak İçin uğraşanlar var
Haklısın doğru dedin en son kalbimin kırıldığı olay da buradan oldu
Kendini gizliye alabilirsin kusura bakma ama özelden konuşmak istemiyorum
Yaa kimdi peki neden kırdı seni
Buradan normal sohbet edip tanıştığım biri diyelim. Söylediğim bir kaç şeyi heralde onunla ilgileniyorum tarzında anlayıp güZel bir sohbetin ortasında herseyi batırdı. Kendimi kötü hissedip o sohbetten soğudum konuşmak istemedim. Israr etti. Sonra hersey daha da berbat oldu. Sıcak kanlıyım girişken konuşmayı seven biriyim galiba yanlış anlaşılıyorum….
Anlıyorum neyse sorun değil artık gizliye geçmeye çalışırım
İlgileniyorsun sandiysa sende birseyler yapmissindir. Tabiki biz kızlar bazen erkekleri yanlış anlayabiliyoruz ama sen kızla hiç ilgilenmiyor muydun yani normal sohbette mi yanlış anladı seni? Ne yaptı peki o sana aşık mı olmuş yoksa ısrar etmiş ya. Bide neden kırıldın sen hoşlanmıyormuşsun anlaşılan kurtulmuşsun
Yok normal koşmuyorduk espirili konuştuğumuz da oldu bazen bazı konularda ama orada kaldı o uzatmadık diye düşünüyorum. Kendisini hiç görmedim. O beni gördü. (Fotoğrafta) aşık falan olduğunu sanmıyorum. Özür ve açıklama durumunda ısrarlar etti genelde. Kırıldım çünkü güzel bit sohbetimİz vardı. Saatlerce mesajlasıp gülüp eğleniyorduk hal hatır soruyorduk destek çıkıyorduk. Biraz rahat ve iyi hissettiriyordu. İyi insanların olduğuna inanıp güvenmek istiyordum.
Hoşlanmak için iyice tanımak vakit geçirmek yüzyüze gelmek birlikte birseyler paylaşıp ortak alanların olmadığını keşfetmek lazım. Daha fazla iletişim ve etkileşimde bulunmalı insan
Anladım hersey çok güzelken bi anda soğukluk girmesi kötü hissettiriyor. Demekki iyi bi insan değilmiş. Peki neden senin ondan hoşlandığını düşündü ki. Bide sen hoşlanmadın mı hiç gerçekten? Görmemişsin yüzyüze gelme imkanı yok muydu yani uzun zamandır konuşuyorsaniz bi tanişsaydiniz.
Sürekli konuştuğun biri birden sohbet kesilince üzülüyor insan. İyi bir insandır kendince ben kötü demek istemiyorum. Bir tartışma yüzünden kimseye kötü dememek gerekir. Yok görmediğim sesini duymadığım biri sohbeti güzel ama dediğim gibi vakit geçirmek tanımak gerekir. Ondan sonra karşılıklı olarak bir his varsa olan olur diğer türlüsü saçma. Yüzyüze gelme imkanımız yok uzaktık yerini dahi bilmiyorum ama uzak olduğunu söyledi. Çok olmadı bir hafta belki biraz fazla
Neden sohbeti kesti acaba ne oldu ki? Ama nerde yaşadığını söylememiş demekki internete hemen güvenemeyen biri gibi belkide zaten güvenmiyorken sendende bir şey gördüyse ondan üzülüp silmiştir seni kendimden biliyorum. Güven sorunu olunca en ufak bi hatada insan panikleyip kacabiliyor
Üzülmüşsün sonradan konuşmayı denemedin mi? ya da şimdi denk gelse konuşmaz mısın?
Bilmiyorum hersey olabilir. Yine de Saolsun iyi zaman geçirdik diyorum. Güven sorunu vardı karşılıklı. Bir kaç kez yazdım sonra rahatsız etmemek için yazmadım. Birbirimizi engelleyelim dedim
Engellediyseniz zor gibi ama belli olmaz. Hala hakkında iyi konuşuyorsan iyi biri demektir. Neyse hayırlısı olsun hakkınızda.
Her zaman iyi anmak iyi olur. İyilikle kalsın. Öyle evet. Daha artık konuşmayız. Sen de anlatmak istersen dinlerim.
Sende iyi birine benziyorsun o da iyiymiş hiç belli olmaz hayırlısı olsun. Benimkiler saçma ya hatırlamak istemiyorum 1 i dışında hep sacma insanlardı. 3 kişiyle konuştum gerci ama 1 i dışında saçmalardı iste. Hele biri kendini agirdan satan zor biriydi. Eğlenceli diye eklemiştim yani arkadaşlıktan baska bi niyetim yoktu ama bilmiyorum cekemem ben öyle bisey yaziyor cevap veriyorum 1 bucuk 2 saat sonra yazıyor. Yani ne bileyim hiç mi telefona bakmıyor. Bizim öyle duygusal bi olayımız yoktu arkadaştık ama yinede ayıp bence yaptığı. En son bir şey sordum soğuk bi sekilde yine saatlerce dönmeyince sildim bende sonra eklemiş falan kabul etmedim engel attı heralde pek umrumda değil. En azından kafam artık
Kafam rahat*
Güzel düşüncen için teşekkür ederim. Şurda sohbet olsun. Gülelim eğlenelim. Belki arkadaşlık olur diyoruz. Ama hep bir saçmalık çıkıyor. Bende geç yazıldığında sinir olurum. En azından geç dönüş yapıyorsa özür dileyip sebebini güzelce söylemeli insan
Bencede zaten sebebi söylese anlayışsız bi insan değilim. Neyse ya ne hali varsa görsün.
Öyle tabi canını sıkma herseyi akışına bırak. Su akar yolunu bulur derler. Özelden 2 mesaj geldi sen sandım cevap attım.
Yok ben değilim ben konusmama karari aldim kesin ve net. Kimden gelmis 😂 özelden birileriyle konusuyor musun ben en son o kız oldu sandim
Ben sen mi yazdın diye merak ederek cevap yazdım. Yorumlamıyorduk acaba su konuda konuştuğum kişimisiniz dedim 😂 baktım bir tane daha geldi ona da kopyala yapıştır yaptım. Daha dönmediler. Silip engellerim.
Ne yazmışlar selam mı 😂
Selam nasılsın? Ve diğeri merhaba naber? 😂
Allah Allah böyle yazıyorlar mı sürekli garip aynı anda gelmesi
Bende anlamadım arada yazanlar olur evet ama böyle arka arkaya olunca şaşırdım. Kesin boş birileridir. Abuk subuk kullanıcı adları vardı. Sildim gitti
Özelden birileriyle konusuyor musun ben artık güvenmiyorum hiç kimseye
O kişiyle konuştum ondan sonra hiç konuşmadım. Sen sandım. Hani dedim sende anlatmak istersen dinlerim vs diye o anlamda sensin sandım. Ondan dediklerimi yazıp beklerim cevap gelmeyince. Sende buradan da yazınca dedim ki sen değilsin. Sildim
Hmm anladım ben değildim.
Bende anladım. Gerçi engelledimde artık yazamazlarda
İyi yapmışsın güven olmuyor
Aynen. İki gülüp sohbet edip eğlenmeyi beceremiyoruz. Hep yağı kaçıyor
Tadı
Evet öyle maalesef
Neyse umarım hakkında en hayırlısı olur iyi insanlar çıkar karşına sohbetin için teşekkür ederim yolun açık olsun 😇
Evet
İyi dileklerin için teşekkürler herseyin hayırlısı diyelim. Senin içinde aynı dilekleri dilerim. Saolasın senin de yokunda bahtında açık olsun. Sohbet içinde teşekkürler 🙏
Rica ederim ve teşekkür ederim 😊
Rica ederim 😌
Kendime söylerdim. Merak etme düzelecek derdim
Bunu şimdide ileri de olabilecek kötü bir durum içinde kendine söyleyebilirsin. Her zaman hersey bir şekilde düzelecek.
Evet ama olayı yaşadığın zaman insana sanki düzelmeyecekmiş gibi geliyor. Anı zehir ediyor aslında
Evet öyle haklısın. Ama zamanla hersey geçiyor. İzi kalıyor ama geçiyor.
Ne kadar geçiyor tartışılır tabi olsun hayat bu
Öyle hayat tabi. Dediğim gibi izi kalır
Anneme babama yol ver 2. Çocuk yapma derdim.👻😈
Hahahahah değişik bir açı 😂
2. Çocuk derken 😬
Birazcık 🤏 parçalanmış bir aileyiz de baya yıprandik ben olsam sadece mesela annemin çok hayırlı bir çocukla kabul edecek biri daha varmış hali vakti yerinde düzgün biri oyuzdn 2. Çocuk dedim🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤐🤐
Özür dilerim 😶