İnsan sosyal bir varlıktır, asosyal yaşayamaz diyenlere bir sorum var?

İnsan sosyal bir varlıktır, asosyal yaşayamaz diyenlere bir sorum var?

Asosyal olmak, sosyalliği minimumda tutmaktır.

Sosyalliği tamamen kaldırmak değildirki,

sizin asosyal dediğiniz zaten minimumda olsa sosyaldir.

Sosyalliği komple silmek imkansıza yakın birşeydir zaten.

Hiçbiryerin ortasına falan yerleşmek lazımdır.

Niye böyle diyonuz, madem durum böyleyse?

Güncellemeler
+1 yıl
sonuçta azda olsa sosyal,
"insan sosyal bir varlıktır" demenin bir anlamı yok, her türlü sosyaliz azda olsa,
buna değinmek istedim.
İnsan sosyal bir varlıktır, asosyal yaşayamaz diyenlere bir sorum var?
Cevapla