Kahveciye gidip kahveyi kendiniz yaptınız mı hiç? Arkadaşımın kahve atölyesi var. Geldim kendisi olmayınca dükkanı ben açtım 🤣 kahvemi de kendim yaptım.

Kahveciye gidip kahveyi kendiniz yaptınız mı hiç? Arkadaşımın kahve atölyesi var. Geldim kendisi olmayınca dükkanı ben açtım 🤣 kahvemi de kendim yaptım.

Arkadaşimin seyyar bı kahve büfesi var..
Bir kaç kez bende orayı açmıştım..
Kendi yaptığım kahveyi daha başarılı buluyorum, çünkü herkesin damak tadı farklıdır.. Benim neyi sevdiğimi benden iyi bilecek değil ya😂
Evet yerinde bir tespit 🤪
😌
Cevap
0Cevap
Yok ben hizmet almayı seviyorum 😂😂
Parasını veriyorsam o hizmet bana gelecek diyorsun
Kahveci arkadaşım yok. Hayır yapmadım
Büyük kayıp 😱
Neden kayıp olsun😄
Hayır yapmadım.
Afiyet olsun
Teşekkür ederim hanfendi
Yok yapmadım afiyet olsun sana 😀
Senin kahveyle aran yok sen yapmazsın 🤪
Evettt 😀yaninda çikolta da veriyorlar mi 😀
Bize var da müşteriye bilmiyorum 🤣
Asıl müşteriye olmalı, müşferi velinimetiniz dhjgj 😀
Müşteriye şeker gibi insanlar hizmet veriyor 🤪
Hayır
İkisi
İkisi derken
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?