Kahveciye gidip kahveyi kendiniz yaptınız mı hiç?

Kahveciye gidip kahveyi kendiniz yaptınız mı hiç? Arkadaşımın kahve atölyesi var. Geldim kendisi olmayınca dükkanı ben açtım 🤣 kahvemi de kendim yaptım.

Kahveciye gidip kahveyi kendiniz yaptınız mı hiç?
Kahveciye gidip kahveyi kendiniz yaptınız mı hiç?
Cevapla