Senin yerinde olmak isterdim sorusu ile karşılaşıyor musunuz?

Benim bu aralar en çok duyduğum laf bu. Bende kendi yerimden başka herkesin yerinde olmak isterdim. Hayatımda bir sürü geç kalınmışlık yakalamak için uğraştığım çok konu var. Kimsenin hayatı kolay değil ve Benim hayatım gerçekten çok zordu. Yani herşeye çok geç kaldım. Muazzam ailem dışında hiç bir şeyim yok. Ama bu soru artık benim moralimi çok bozuyor. Yakalamak istedikleriniz var mı?
Senin yerinde olmak isterdim sorusu ile karşılaşıyor musunuz?
Cevapla