Nedir bu erkeklerin aşağılık kompleksi, Modern bir kadın düşmanlığı: RED PİLL?

Red pillci incel orduları hangi kadın sizi bu kadar üzdü de bu kadar aşağılık kompleksine girdiniz diyeceğim ama komple kadın cinsi karşısında girmişsiniz. Biyolojiyi savunuyoruz adı altında her şeyi çözdüğünüzü savunup biyolojiyi, evrimi, evrimsel psikolojiyi bir tek sizin anlamaya kafanız yetiyormuş gibi çaresizce yaptığınız kadın düşmanlığı nedir? Özgürleşen kadın karşısında kendinizi nasıl da nasıl da küçük hissediyorsunuz kendinizi. Kadınlarla yarışmayı bırakın. Elinizde şiddetten, agresyondan, kadınların hak ve özgürlüklerini baskılamaktan başka güç yok. İncel ordusu toplanmış ataerkiyi geri getirmeye çalışıyor. Kadınların değişiminden NEDEN rahatsızsınız, bir düşünün bakalım incel orduları. NEDEN bu iki yüzlü, yalancı çabalarınız? Üzerinde bir düşünün bakalım red pillci iğrenç kadın düşmanları sonra kendi çüklerinizden dolayı içinde bulunduğunuz acizlik durumunu ve her türlü şiddetinizi görebilirsiniz belki.

Nedir bu erkeklerin aşağılık kompleksi, Modern bir kadın düşmanlığı: RED PİLL?
Cevapla