Çalışmıyorum maddi durumum iyi ama kendimi boş hissediyorum ne yapmalıyım?

Yani calısmama gerek yok paraya ihtiyacım yok cok sükür ama herkes bişeyler yapıyor ben kendimi boş hissediyorum var mı benim icin fikirleriniz? Son zamanlarda daha kötü hissetmeye basladım yani çalışanların yanında ezilmeye başladım
Çalışmıyorum maddi durumum iyi ama kendimi boş hissediyorum ne yapmalıyım?
Cevapla