Selam ✨ Yalnız başınıza yapmayı en çok sevdiğiniz aktiviteler nelerdir, Karakter olarak da her şeyi tek yaparım diyenlerden misiniz, ve yalnızlıktan keyif alıyor musunuz.. 🥂

Selam ✨ Yalnız başınıza yapmayı en çok sevdiğiniz aktiviteler nelerdir, Karakter olarak da her şeyi tek yaparım diyenlerden misiniz, ve yalnızlıktan keyif alıyor musunuz.. 🥂

arkadaşlarımla, sevdiğim değer verdiğim insanlarla zaman geçirmeyi de severim ama yalnızlığın verdiği tat bir başka. ben kendi başıma çoğu şeyi yapmayı seviyorum ya, tek başıma alışverişe çıkmayı, yürüyüşe çıkmayı, kafeye gitmeyi, dizi/film izlemeyi... konser gibi etkinliklerde tek başıma gitsem biraz kötü hissederim belki ama kafeye falan gittiğimde falan tek başıma gitmek de o kadar huzur veriyor ki. Tamam sevdiklerimle gitmek de güzel ama tek başımayken hangi mekanda ne yiyeceğime ne içeceğime, ne zaman eve döneceğime, neyi ne zaman yapacağıma tamamen kendim karar verecek olmam ayrı huzur veriyor. kitap okumak gibi şeyleri saymıyorum pek onlar zaten çoğunlukla bireysel aktivitelere giriyor. ama yalnız alışverişe çıkma, kafeye gitme gibi şeylerden çekinen insanlar olduğunu bildiğimden söylüyorum, bir kere de olsa deneyin. Terapi gibi bir şey bence. Yalnızlık insanın ruhunu dinlendiriyor. Sosyalleşmeye de ihtiyacımız olsa bile arada bir de olsa kendimizle baş başa kalmaya ihtiyacımız var.
Kahve içmek, kitap okumak, resim çizmek, şarkı dinlemek gibi birçok şeyi yalnız yapmayı seviyorum. En çok da yalnız film/dizi izlemeyi seviyorum çünkü yanımdaki kişi genellikle film izlerken konuşuyor, yorum yapıyor sessizce izlememe izin vermiyor 😄.
Genellikle içe dönük ve yalnızlığı seven biriyim. Karakter olarak her şeyi tek başıma yaparım diyen biri değilim. Herhangi bir şeyi tek başıma yapmaktan daha çok keyif alıyorum ama bazen de insan kafa dengi bir arkadaşa ihtiyaç duyuyor tabii..
Yalnız başına olmayı zaten çok seviyorum.. Yaptığım her şey keyifli gelebilir ama sanırım deniz manzarasında demlenmek ve yürümek en sevdiklerim.. Keyifli günler..
Keyifli günler 🥂☺️
Teşekkür ederim. 🙃
Teşekkürler Barış 😊🥂
Rica ederim abla 🥂☺️
Alışveriş.
Cevap
9Cevap
Kendi kendime müzik dinlemeyi dizi film izlemeyi amaçsızca yatmayı ve uyumayı çok seviyorum. Yalnızlıktan keyif alıyorum evet
Yalnız film seyretmeyi
yalnız yemek yemeyi
yalnız vakit geçirmeyi çok seviyorum
arkadaşlar aile vs bir sürü insan var
sağ olsunlar ama yalnız vakit geçirmek
bana göre en keyifli zamanlarım
Yalnızken her şeyi harika yapıyorum ve yaparken de çok güzel hissediyorum. Yalnızlık gerçekten çok hoş ama artık sevgilimin olmasını ve her şeyi birlikte daha da güzel bir şekilde yapmayı daha çok istiyorum. Bu aralar canım sevgili istiyor çaktırma.
Her zaman tek olmayı sevmiyorum çevremde sevdiğim vakit geçirmek istediğim insanlar var.. bazı. zamanlar yalnız olmayı kendimi dinlemeyi seviyorum.. müzik dinlenmeyi film izlemeyi seviyorum. ihtiyaç duyuyorum her ikisinde:9
Antrenman yapmak , bisiklet sürmek , sabah koşusu , kitap okumak , müzik dinlemek , film izlemek...
Yalnızlıktan keyif alırım evet karakterim biraz içe dönük
Müzik , kafa kendimi dinlemek
Kimseye minnet eylemem her işi her verdiğiö kararı tek basıma yaparım bazende alkol almak gibi bir basıma kimseyi yanımda istemem cünkü
Genelde yalnız başıma dizi film izlemeyi seviyorum uyumayı seviyorum telefonla sohbet etmeyi seviyorum yani sevdiğim birçok şey var
Birisi olsaydı iyi olurdu oda yok yapcak birsey yok yalnızlıktan başka bunada şükür ediyoruz fakat yalnızlıkda biryere kadar ,,,,
Yalnızken günümün yarısını oyun oynayarak geçirmeyi seviyorum.
Yemek yapmayı dizi film izlemeyi kitap okumayı seviyorum
Yalnız olduğum zaman her şeyi yapmayı seviyorum.
Müzik dinlemek , biseyler içmek , bazen de film izliyorum
kimsenin olmadığı sahile koylara gidip saatlerce denizi dinlemek 😊
Film izlemek çünkü film izlerken yorum yapılmasından, konuşulmasından hiç hoşlanmam
Not alarak kitap okumayı çok seviyorum
Müzik dinlemek film izlemek
Kitap okumak veya kedi sevmek
Kahvaltı.
tehlikeli soruu
Spor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?