Öncelikle hiçbir insanı görmeden konuşmadan ayrıntılı olarak tanıyamazsın. Üslubu , çevresine yaklaşımı , düşünceleri, tavırları, bakış açısı onu belli eder. Kimisi bunu gizlediği için daha iyi gözükebilir. Birkaç kez yüz yüze konuşursam nasıl bir anlayışa sahip olduğunu, değer verdiği şeyleri , korkularını , tedirginliklerini , içindeki pişmanlıkları bile rahatlıkla anlıyorum. O konuda kendime çok güvenirim. Ama buradan insan kısmen değerlendirebilir. Burası bir maskedir. Gerçeklik ise başka bir şeydir