Bu kadar kötü olmak için cidden ne yaşadınız merak ediyorum?

Niye Aldatıyosunuz / Niye Kabasınız / Niye Egonuz var / Niye Merhametsizsiniz / Niye Başına buyruk başkalarının özel hayatını sırf siz rahat ediceksiniz diye gasp ediyorsunuz?

Sadece soruyorum bu tarz olmayanlar üstüne alınmasın

En çokta neden kendinize bu kötülüğü yapıyorsunuz?

Bu kadar kötü olmak için cidden ne yaşadınız merak ediyorum?
Cevapla