Selam ✨ Hayatınız bir film olsaydı bunu kimlere izletmek isterdiniz o 2 saati ya da süresi ne kadarsa kimlerin bilmesini isterdiniz

Selam ✨ Hayatınız bir film olsaydı bunu kimlere izletmek isterdiniz o 2 saati ya da süresi ne kadarsa kimlerin bilmesini isterdiniz

Hayatımın tamamı bir film olacak olsaydı muhtemelen kimsenin izlemesini istemezdim 😄 ama sadece sevdiğim, değer verdiğim insanların bu filmin bir kısmını izlemesi eğlenceli olabilirdi.
şu an kimler izliyorsa geriden, galama onlarıda davet etmek isterdim 😬😂
Bende gelirdim abla 😂😬
Evet çok güzel olurdu sezen aksu şarkılarını nasıl keşfettiğini izlerdim 😂😬
Anladım abla 😂😬
Rica ederim abla ☺️🍂
Sevmediğim insanlara izletmek isterim güçlenmemi izlesinler 😅
Bende izletmek isterdim ki daha çok üzülsünler 😅
Rica ederim :)
Cevap
9Cevap
Kimseye izletmek istemezdim.. :D Yaşadıklarım bana kalsın isterim. Keyifli günler..
Keyifli günler.. :D
Kimse izlemesin gizli saklı yaptığım her şey gün yüzüne çıkar 😂
:D :D :D
Belki çok garip gelebilir ama ben kimseye izletmek istemem oturup kendim izlemek isterim kgjk
Hakkımda hiçbir bilgisi olmayan kişilere izletmek isterdim
Kimseye izlemek istemem bana Özel kalmalı hayatım
Sadece kendim izlemek isterdim
Cinemada veya dijital film platformlarında yayınlayabilirler reyting sonuçlarının iyi olacağını düşünüyorum
Tanımadığım insanlar izleyebilir belki
1 bilet de bana sdfsd
Beni terk edip gidene izletmek isterdim 😉
İzleyen bir Yaradan var ve O yeterli.
Babama isterdim. Çok sevdiğimi anlaması için.
Yarısında sıkılır çıkarım
Büyük ihtimalle kimseye izletmem.
Izlemsinler mümkünse kdidjd yaşatmazlar yoksa 😂
Kimsenin izlemesine gerek yok.
Netfilixe satmadıktan sonra kimse izlemez hayatımı
platoniğime
Hiç kimse izlemesin utançtan yerin dibine girerim
Dünyaya
düşünmedim.
Kimse izlemesin
Kimse izlemesin
Arkadaşlarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?