Selam ✨ Bu hayatta hem sevip hem de nefret ettiğiniz neler var ya da bu zamana kadar oldu mu hiç. mesela karakterinizde de olabilir ya da bir kişi olabilir.

Selam ✨ Bu hayatta hem sevip hem de nefret ettiğiniz neler var ya da bu zamana kadar oldu mu hiç. mesela karakterinizde de olabilir ya da bir kişi olabilir.

Ah, aşırı tembelim, miskinin tekiyim.
Bu yönümü hem çok seviyorum, hem de hiç sevmiyorum.
Bazen tembel olmak da iyi bir şey, kendime yemek yapmaya dahi üşendiğimden aç yatıyorum, böylelikle hem cebimden tasarruf ediyorum, hem de midemi boş yere doldurmuyorum, tembelliğin de bazen artıları oluyor böyle :D
Bende çok üşengecim :D
Sigara😬ama büyük aşklar nefretle başlarmış derler😬başlamadan önce o kadar nefret ediyordum sigaradan 😂dur ben bi sigara yakayım 🤦♀️😂
Bende sigara önceden hiç sevmezdim hatta nefret ederdim, ama şimdi ayrılmaz parçam oldu 😬😂 strese iyi geliyor
Maalesef abla umarım bırakırız bir gün hatta hemen 😬😂
Rica ederim abla 🍂😊
Hayır yok
Rica ederim abla 😊🌺
Cevap
10Cevap
Sigara vardı ama bıraktım 6 gün oldu.
Tebrik ederim umarım bu şekilde devam edersin 🌸
Çok teşekkür ederim 🙏🏻🌸
Rica ederim 🌸🙏
Bu tabiri genellikle kendim için kullanıyorum. Bazen seviyorum, bazı durumlarda nefret ediyorum.
Kötü alışkanlıkların hemen hemen hepsi bu kategoride değerlendirilebilir
Hayallerimi seviyorum ama gerçekleşmediğinde nefret ediyorum o hayallerden
Hayatın kendisi olabilir, bunun dışında bir şey gelmedi aklıma... 😅
hayır sevdiğim şeylerden nefret edebilirim aniden ama nefret ederken sevemem
Hayır Yok.. sevmiyorsam bitmiştir nefret bana göre değil
Bir kişiden hem nefret ediyorum hem de seviyorum
Birini çok sevmiştim ama karakteri bana çok tersti ben ağırbaşlı sakin ve asosyal biriyim o serseri ve çok çevresi olan birisi
O nasıl oluyor jfjgkfh
Yani seviyorsun ama nefret de ediyorsun dfgdgf
İki duyguyu aynı anda yaşamıyorum ben jdjfg
Teşekkür ederim sdfjsdj
Ne için nwnwnwkkw
Diyecek bir şey bulamadım teşekkür edeyim dedim sdfsdfsdfsdf
Beşiktaş
Bazı zamanlar çocuksu olmam olabilir
Hiç öyle bir çelişkiye düşmedim 😌
Kardeşim 1, kardeşim 2, kardeşim 3
İyi niyetimi fazla kaçırmam.
Evet var.
Araba kullanırken sürat yapmak
Hem sevip hemde öldürme huyum yok
Var eski sevgili 😁
Babam
Benim cevap vermeme gerek kalmadı
@Absürttbirisi hocam ben helal etmiyorum hakkımı
Bunlar nasıl bi tür
@Absürttbirisi babam olmayı hak etmiyor
Sen ise her şeyin en iyisini hakediyorsun 💕
@Absürttbirisi teşekkür ederim sen de
Rica ederim ✨
Var kendim
Sigara
İddaa oynamak
Kardeşim dkfgdjfjhfd
Anılar.
Futbol
Duygularım knk
Annem
Hayır yok
Sigara var sadece
Kendim
Akrabalarım...
Eski arkadaşlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?