Her insan özünde iyi midir etik ve ahlak anlayışımız doğuştan mı gelir yoksa sosyal ilişkilerimiz sonucunda mı oluşur?

Her insan özünde iyi midir etik ve ahlak anlayışımız doğuştan mı gelir yoksa sosyal ilişkilerimiz sonucunda mı oluşur?
Her insan özünde iyi midir etik ve ahlak anlayışımız doğuştan mı gelir yoksa sosyal ilişkilerimiz sonucunda mı oluşur?
Cevapla