Güncellemeler
+1 yıl
Kimse 4x4 değildir 4x3 o bile kabul :D
Kendinizde olmayan ama görmek istediğiniz kişisel özellikler nelerdir?
Veya olup daha ileriye taşımak istediğiniz bir özelliğiniz var mı?
Boyumun çok uzun olmasını isterdim. 1.80 1.90 arası olabilir. Kişisel demişsin ama neyse ben fiziksele cvp verdim neyse önemli değil
Yaw eksliklik demiyelim de bi fazlam var iste; göbegim 🙈 onu da pek ileriye tasimak istmeiyorum 🤪🤪
Cevap
1Cevap
Aşırı duygusallık var
sakın hissettirme
Fazla empatik olmam ve karşımdaki kişinin duygularını ve hislerini kendimden öncelikli görmem.
Çok hassas bir kalbim var bu dünya için pek iyi bir özellik sayılmaz.
Ve bunu gören insanoğlu sürekli üzerinize oynar belli etmemeye özen gösterin lütfen, yorum için teşekkürler
Sinirliyim..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar