Selam ✨ Hayatınızda kimlerin eleştirilerini dinliyorsunuz, herkesin sizi eleştirmesine izin verir misiniz. Yoksa umursamadığınız kişiler de var mı ya da hiç eleştiri dinlemiyorum diyenlerden misiniz

Selam ✨ Hayatınızda kimlerin eleştirilerini dinliyorsunuz, herkesin sizi eleştirmesine izin verir misiniz. Yoksa umursamadığınız kişiler de var mı ya da hiç eleştiri dinlemiyorum diyenlerden misiniz

İsteyen eleştirebilir ben buna bir şey demem ama yerinde ve gerçekten benim iyiliğim için eleştiriyosa dinlerim. Gereksiz eleştirileri duymam bile.
Beni tanımadan kişiliğim hakkında eleştiri yapılmasına izin vermem. Hee bazıları haddini bilmiyor, onları zaten ciddiye alıp cevap vermiyorum. Kısaca yok sayıyorum.
Diğer türlü beni eleştirken dönüp kendine bakmadan bulunduğu eleştiride kendinde fazlası varsa işte öylelerine de izin vermiyorum
Rica ederim abla 😊🍂
Bilgisiz konu ile yakından uzaktan alakası olmayanlarin , kıskançlık adı altında iyilikle eleştiri yapanlarin dinlemem umursamam. Sevdiğim her kim ise dinlerm
Beni doğru dürüst tanımayanların eleştirmesine izin vermem.
Rica ederim ✨
Cevap
11Cevap
Benim çok iyi bildiğim konuda hiç bir bilgisi olmayan biri beni elestiremez sacini basini sakalını yolarim😅
:D :D
beni gözümde sıfatı olmayan herhangi kalıbında olan birisi eleştiremez! ama sevdiklerim eleştirebilir
İyiymiş
Elbette. Bütün eleştirileri dinlerim. Ama anlatana bakarım. Kim olduğuna bakarım. Ona göre içime takmam 😀
Beni doğru düzgün tanımayan, benim sevmediğim, Egolu kişiler eleştiremez sevmem eleştirirlerse alırlar ağızlarının payını
Eleştirilebilirler hic problem değil. Eksik yönlerimi görmeyi severim. Egoist biri hic olmadım o konuda
Eleştiri aslında insanın gelişimine katkısı olan önemli bir faktördür ki eleştirinin de bir dozu vardır tabii.
ben eleştiriye asla gelemem ya hemen etkileniyorum ama hatalarımı tatlı dille eleştirecek birisi çok iyi olur
Bilgisi olmadığı konuda yapılan yersiz eleştiri yapan insanlara kapalıyım ama genel olarak eleştiriye açık bir insanım.
Beni tanımayanların eleştirmesini asla istemem
Benim hakkımda hiçbir şey bilmeyip boş yapan insanlara.
Sadece değer verdiğim ve saygı duyduğum insanların eleştirilerini dikkate alıyorum. 🙂
Eleştirdiği şeyin aynısını kendinde bulunduran, beni eleştiremez. Ve haddi olmayan
genel anlamda ben beni kimsenin eleştirmesine izin vermiyorum koç burcu sorunsalı sanırım dkfkdkfk
Özellikle benden başarısız olup eleştirenlere sinir oluyorum
İsteyen herkes eleştirebilir ya sıkıntı yapmam ben.
Kimse kimseyi eleştiremez kendi kusurlarını örüp birini eleştiremez benide hakkı yok
fazla tevazunun sonu vasat insandan nasihat dinlemektir.
Beni tanımayan birinin
Meziyetli insaar elestiri hakki var
Kim eleştirirse eleştirsin benim için sorun değil
Herkes eleştiri yapabilir umurumda olmaz
Ailemden kenar başka insanlar
Beni herkes eleştirebilir.
Herkes eleştirebilir
Kimse beni eleştiremez
Kıskanç kişilerin
Beşir, Adnan
Kimse eleştiremez
zekasızların:)
Hiç kimsenin.
Yabancıların
kimsenin
Akp’lilerin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?